1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo2: sparringspartners gezocht op beginnersniveau

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PlayTimeGirl, 21 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dan heb ik hem denk ik op 5 of 6 staan.

2. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bitches :D

3. PlayTimeGirl

PlayTimeGirl PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    Keep to the subject all of ya! ;)

"Biggest B*itch of them all" is going home in 5 minutes....cu all online soon!!!

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt me steeds op hoe laag jullie look sensitivity is.
    Ik had hem in Halo 1 altijd op 10 staan en toen ik ZHalo 2 kocht ben ik ook gewoon begonnen met een sensitivity van 10(speel ik nu nog op)

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, we zeiden vanmiddag nog tegen elkaar: zou er iemand zo insane zijn om hem op insane te zetten? _O_

Zelf heb ik hem op 7 :)

Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  6. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    i'm working on it ;)

7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op 5 staan geloof ik. ik ga een keer proberen om hem iets hoger te zetten, soms draai ik te langzaam.
    maar is het nou ook zo, dat als je hem hoger zet, dat de turret in de warthog ook sneller draait (of de ghost en andere voertuigen) ?? of heeft dat hier niets mee te maken?? want ik vind dat ding soms een beetje traag.

8. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaan ze wel sneller... niet zo op gelet eigelijk...

9. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Je sensetivity op 10 zetten met halo is echt te hoog. Je zal dan nooit je thumbstick helemaal een kant op drukken dus dat is al onnodig en snipen met sensitivity op 10 is echt veel moeilijker dan op bijvoorbeeld 7.

10. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    klopt man. niet te doen op tien.

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sensetivity op 4/5/6 staan. Ik weet nog steeds niet wat ik het lekkerst vind spelen.
    Ik vind overigens dat het in Halo 1 beter in te stellen is. Je kan daar verticaal en horizontaal sensetivity instellen en je kan look inversion ook alleen aanzetten voor in voertuigen (dat wil ik wl, maar niet als ik gewoon rondloop)

Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je sensetivity aanpassen dan?

13. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Come on guys! Als jullie het zo graag over de look-sensetivity willen hebben, open dan een nieuwe thread...
    Back on topic!

14. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel al vanaf Halo 1 op snesetivity 10 en snipen gaat prima hoor...

15. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ag een newbie kan zo toch goed zien wat onze meningen zijn over sensitivity en zo dus beter worden, maar oke de thread was ergens anders voor bdoelt ;) :9

16. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry..maar ik wil toch nog ff wat zeggen over mijn gevoeligheid.

De van mij staat op 3 :eek:

17. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Boeit geen reet. Bij mij niet zoveel iig. De meeste kills heb ik toch met granates en op semi afstand (br). Met de shotgun merk ik het soms, maar het is daarbij meestal toch jij en ik...alles ligt aan de juiste timing. Ik heb nu 5, en het gaat wel wat sneller...maar dat ik nu ineens tientallen kills meer heb, nope....

Maareh, waarom probeer je niet gewoon eens een lvltje hoger...merk je vanzelf of het wat voor je is...niet goed, terug..

18. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet echt dat je sensitivity je kills bepalen. Oké bij 1 en 10 zal je het verschil merken maar 1 standje hoger maakt weinig uit, daarom moet je hem ook steeds hoger zetten omdat je dan steeds sneller wordt. Die van mij staat nu op 5 en dat bevalt me wel.

Neem Castro, die van hem staat op 2 maar hij killt nog steeds veel. Hij heeft meestal meer sniperkills dan ik maar misschien is het met close range weapons wel andersom. Verder moet iedereen lekker doen wat die wil, zolang je maar veel kills pakt.

19. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb niet zoveel zin om hem hoger te zetten. Want dan moet ik daar weer helemaal aan wennen ;)
    En daarnaast gaat 3 ook wel goed, want ik ben nog steeds level 31 met sensivity 3.. dus die gevoeligheid hoger wil niet zo heel veel zeggen, alhoewel ik me kan voorstellen dat ie eigenlijk wel hoger moet om snel te kunnen draaien..

20. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa dat valt wel mee hoor, ik vind dat castro met close range weapons ook wel lekker veel kills maakt, maar hij is gewoon de sniper-man van de clan :) jij kan trouwens ook altijd wel lekker snipen daaf. ik laat het snipen altijd mooi aan jullie over, want ik kan het echt nie goed, daarvoor doe ik het ook te weinig denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina