1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo2, verassend?

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4ever, 3 mrt 2003.

  1. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    breed is geen halo...
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    beetje overdreven
     
  3. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Met halo2 kun je toch online met z'n 16en coop-en of is dat een gerucht?
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Volgens mij is dat een gerucht.. maar het lijkt me wel kicke om met 5Warthogs Op de covenant te gaan jagen :9
     
  5. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Hoeveel nieuwe voertuigen komen er?
    of blijven die nog steeds groeien?
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Breed is een halo rip off...kan ook leuk zijn maar het is gewoon nageaapt. Halo 2 is niet nageaapt van zijn voorganger omdat deel1 en 2 een geheel vormen...snappie?
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 wordt echt fantastisch, zoals er al gezegd werd als het meer van hetzelfde is ben ik al meer dan tevreden
    En er komen ook heerlijke aanpassingen in terug:
    - Xbox Live :)
    - Bots in multiplayer mode
    - Nieuw verhaal, hopelijk met nieuwe tegenstanders
    - Nieuwe aliens, the Brute ofzoiets

    Kortom het wordt een pracht game (correctie --> het moet een pracht game worden
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, alles wordt beter, het verhaal gaat weer verder (heb Halo: TFOR gelezen en Halo meerdere malen gespeeld), battles tegen en op covenant cruisres en andere rassen, nieuwe mogelijkheden en tactieken..vet beter allemaal!
     
  9. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind halo ook vooral cool door de voertuigen en en keer een leuke multiplay in tegenstelling tot medal of honour en serious sam bijvoorbeeld
     
  10. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze effe wat meer tijd besteden aan het levelontwerp, en niet effe snel een level eindeloos copieren, dan zou het best wel eens wat kunnen worden. En uiteraard meer buitenlevels, zodat je leuk met voertuigjes kunt scheuren.

    Ik vond deel 1 behoorlijk sucken, vooral in singleplayer. Deel 2 kan een topper worden, maar ik ga daar niet blind van uit.
     
  11. Ik denk dat qua gameplay Graphics enzo Halo 2 wel beter is maarik denk toch dat Halo 2 Halo niet kan overtreffen omdat Halo gewoon origineel is en Halo 2 word ongeveer hetzelfde alleen dan andere levels enzo maar het nieuwe en onbekende is ervanaf dat zeker8)
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    you motherfucker :cool:
     
  13. degged

    degged Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 1 wel goed totdat ik wat verder kwam. dan hetzelfde als Quack. superirritante kopieen van levels. elke keer het gevoel dat je het level al gespeeld had. als ze dat niet hadden gedaan had het echt een superdeluxe game geworden. nu is het gewoon een goede game. hopelijk wordt 2 wat minder kopieeren en wat meer variatie. zou wel leuk zijn.
     
  14. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2 hoeft voor mij helemaal niet vernieuwend te zijn! Als er maar nieuwe missies, nieuwe voertuigen en wapens zijn en alles is weer dik in orde! Daar twijfel ik geen seconde aan!

    Halo en Bungie rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p :cool:
     
  15. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry dat ik het zeg maar jij bent niet goed wijs! Kopieen van Levels?? |:-
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    mensen mensen, sta nou eens open voor de mening van iemand anders! Al is het wel zo verstandig om die mening een beetje genuanceerder als "Halo sucks" te brengen.

    Ikzelf vind Halo geniaal, en dat zonder hem zelfs echt goed multiplayer gespeeld te hebben. Alleen nog maar CO-op. Het is inderdaad wel een beetje zo dat sommige levels wat op elkaar lijken, of beetje eentonig zijn. Maar dan loop je wel voorbij aan het fantastische verhaal, de epische gevechten en bijv. het vliegen door die levels. Ik vind het echt ongeevenaarde gameplay!

    Daarom kan ik ook niet wachten op Halo2. Ben heel benieuwd naar het vervolg van het verhaal, de mooiere graphics, de nieuwe voertuigen, de nieuwe levels, de uitgediepte gameplay, de mogelijkheid op Live te spelen (WOEI!!).

    Het is Bungie wel toevertrouwd om er een nog beter spel van te maken denkik.
     
  17. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Halo2, verassend?

    ja voor mij is halo definitly heilig:+
    des te meer omdat ik het boek heb gelezen (het 2de boek komt bijna uit).
    ik twijfel er eigenlijk niet aan dat de gameplay én graphics én ook de xbox live functie ervoor gaan zorgen dat Halo 2 gewoon nog beter is dan deel 1.
    alleen vrees ik voor het verhaal, Bungie zal waarschijnlijk het verhaal van Halo 2 grotendeels in de handen van Eric Nylund stoppen (schrijver van halo:the fall of Reach).
    das opzeg niet slecht voor de boeken, maar het maakt halo 2 alleen meer cliche:{
    anyway, bungie is goed en halo 2 word nog beter dan deel 1.
    punt.:)
     
  18. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik versta zijn mening ook nie goed:confused:
    je bedoelt misschien dat de binnen levels soms op elkaar gelijken
    DIE FORERUNNERS WISTEN DAN OOK NOG NIET DAT ZE VAN HUN WERELD EEN SPEL GINGEN MAKEN!!:D :cool:
     
  19. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld dat in Assault on the Control Room elke binnenverdieping er hetzelfde uitziet: van brug naar kamer naar dezelfde brug naar dezelfde kamer...
    + dat je nadien in Two Betrayals diezelfde level achterstevoren speelt
     
  20. shootergod

    shootergod Guest

    vergeet the library niet!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina