1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo2, verassend?

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4ever, 3 mrt 2003.

  1. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, soms zien die levels er wel een beetje hetzelfde uit ma het is en zal altijd een super cool spel blijve.
    Halo 2 wordt volgens mij toch nog chicer als halo. Nieuwe voertuigen, nieuwe maps, nieuwe verhaallijn, graphics zullen ook wel weer beter zijn en natuurlijk de Live mogelijkheid. Da gaat pas vet worde :9 . Multiplayer was wel al heel vet ma ja...
    Ik kan ni wachte op Halo2!
    PS: wanneer komt hij uit??? In december van dit jaar zeker:'-( :'-( :'-( .
     
  2. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze op kerst gaan mikken
     
  3. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk :'-(
     
  4. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    PRACHTIG!!!
     
  5. GiN_AND_JUiCE

    GiN_AND_JUiCE 0_o

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze wederom veel aandacht gaan besteden aan de gameplay...
    In het eerste deel was/is die voortreffelijk.

    En zoals in deze thread meerdere malen is genoemd, Xbox Live!!! Dat gaat zeker kont schoppen...

    Daar komt nog eens per pixel shading bij, wat een genot voor het oog moet gaan worden (Doom III graphics? mwah..hopenlijk nóg beter!!)

    Ik hoop wel dat ze een manier vinden om de framerate constant te houden als het druk wordt in je scherm (zowel coop als singelpayer mode), maar daar zal per pixel shading waarschijnlijk wel toe bijdragen. Het schijnt namelijk dat deze techniek minder belastend is voor je GPU, waardoor alles soepeler gaat.

    Kortom: Ik kan niet wachten:9
     
  6. GiN_AND_JUiCE

    GiN_AND_JUiCE 0_o

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, dat zou wel heel slim zijn van Bungie, om voor de kerstdagen nog effe een knaller van een omzet binnen te slepen...Jammer alleen dat ze bij Bungie niks willen zeggen over een eventuele release datum. Ze zeggen zoiets als:"its done when its done!"
     
  7. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we het wel over hetzelfde spel dan?
     
  8. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist!!

    Blijkbaar moest het spel te vroeg klaar zijn, en zijn ze maar lekker aan het copy/pasten geslagen. Zeer jammer... het had een heel mooi spel kunnen zijn... nu is het slechts middelmatig.
     
  9. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    He he.. eindelijk mensen die het door hebben :) Ik snapte al niet dat dit meer mensen is opgevallen.

    Halo is gewoon een middenmootje FPS en veeeeeeeel te over-gehypt.
     
  10. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn de meningen over verdeeld:) Tja, en al zou het zo zijn, ik heb altijd heel erg veel plezier gehad in het spelen van het spel, en zolang dat het geval is, vind ik het een goed spel.
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    ey I love halo..daarom vind ik t geweldig...niet door de hype eromheen...jij vind em middenmootje maar ik vind em top...


    de enige level die ik minder vind is The Library..de rest is cool..dus
    90% voor mij is VET in de single en co-op campaign...
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Halo is de beste FPS, enige tegenvaller is dat delen worden herhaald maar ontzettend goede gameplay en multiplayer maken dat ruimschoots goed. Kan niet wachten om Halo 2 op Xbox Live te spelen eind dit jaar. :)
     
  13. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn vind ik halo het beste spel dat ik tot nu heb gespeeld op de XBOX, naast halo heb ik nog 8 spellen, en ik kan niet zegen dat dat slechte spellen zijn, maar geen een daarvan heeft mij zo erg kunnen boeien als halo
     
  14. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je vond het dus ook niet erg om die zelfde levels op een gegeven moment weer over te doen ??

    Da vinnik niet echt boeiend. Vinnik eerder zonde van m'n geld..
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    maar die levels zijn met heel andre vijanden en je hebt dus andere strategien nodig. Verder is het vliegen ook heel leuk. Library wordt idd eentonig, maar dat hoort bij het verhaal.
     
  16. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, eerlijk gezegd gaan iedere keer diezelfde binnenstructuren wel vervelen. Maar andere level's maken zoveel goed.

    En als je Halo geldverspilling vindt zou ik écht graag weten welke spellen jij leuk vindt...
     
  17. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ah joh mensen wees blij dat bungie halo 2 niet deze zomer gaat uitbrengen, want weet je wat je dan krijgt? een afgeraffelde halo2 met waarschijnlijk ook van die eentonige levels. nee, december 2003 vind ik vroeg zat, als ze het maar niet een halfjaar uitstellen.

    dat het net zo origineel word kan niet, want het is tenslotte een vervolg, en vervolgen zijn dikwijls nooit origineel. er zullen echter wel zeker te weten genoeg nieuwe originele en supervette nieuwe voertuigen en wapens inzitten om van halo2 ook een mega topper te maken.

    marre... dat halo de beste fps is vind ik niet kloppen.
    dat is voor mij battlefield: 1942.
     
  18. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat d8ten jullie van de LOW GRAFFITY levels??!
    Dat moet ook meteen een beetje verandering in de gameplay met zich mee brengen! Denk je eens in, jij zweeft door de lucht, terwijl er allemaal covenants onder je lopen! Je zal aimen zoals nooit tevoren.:9
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan 1 spel op de xbox evenaren met halo en das Morrowind (ondanks de bugs)
     
  20. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree @ thomas63, maar daar verschillen de meningen ook weer over. Je kunt gewoon niet zeggen dat een spel het beste is. Maar IK VIND Halo nog steeds een vet spel in de multiplayer, maar Morrowind heeft Halo bij mij wel van de 1e plaats gestoten.
     

Deel Deze Pagina