1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo2, verassend?

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4ever, 3 mrt 2003.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dat lijkt me juist niet zo cool.. k vond dat Low Grafity bij Half Life ook al zo verrot..:eek:

2. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik je uit je droom help, maar ik zie niet zitten dat covenants zullen LOPEN in een low grav. lvl.

3. shootergod

shootergod Guest

bij half-life?

4. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Covenants in zwaartekrachtpakken wel:+
    Ja je hebt gelijk, maar vliegen is ook goed, het lijkt MIJ in iedergeval wel leuk.

5. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je veel buiten bent dalijk met Halo 2, volges mij speelt et nu af op aarde (heb dat filmpie gezien waar die uit dat ruimteschip spring!VET), en meer same moet spele (eventueel Co-op missies)

Ik von bij deel 1 kik dat je op dat eiland gedropped werd met andere soldate, had eigelijk langer moete dure dat level met meer andere soldate in Jeeps maar ja.

Who knows what`s next!

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik goed nieuws voor je, want bungie heeft beloofd veel meer marines in te schakelen, grotere battles dus.:9

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    jep.

ik denk dat bungie dit keer voor de grote oorlog ervaring gaat.

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het zal allemaal super super super zijn, maar geef nou eens tips (die we later wellicht naar Bungie kunnen sturen) om het spel wel origineel te maken, zodat zelfs Jurjen in de PU het een 99 zal geven!

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    lees het boek maar, daar hebben ze op die repair bay ook pakken aan.

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie moet eigenlijk wel voor de grote slachtvelden gaan, anders houden ze hun fans alles behalve tevreden

PS
    Dan moet de game wel super extreem goed zijn :)

11. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Bullet-time:+

12. masterape

masterape Guest

Hmm dit is altijd moeilijk bij opvolgers. Want de mensen denken zo: Hmmm deel 1 was top dus deel 2 kan alleen maar beter, maar hier gaan ze de mist in. Kijk maar naar MGS 2:eek:

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk nu ie uitgestellt is dat ie niet de mist ingaat. ze hebben meer als een jaar tijd.

a cry-tube anybody?

14. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof nu wel dat Halo2, Halo zal kunnen evenaren. Dit omdat alles qua uiterlijk beter zal zijn gewoon omdat Bungie nu meer ervaring heeft en de fouten uit deel 1 kent (Herhaling van binnenstructuren). Dan rest nog het verhaal en de ''vernieuwingsfactor''. Met het verhaal zal het ook wel lukken omdat je toch nog verrassende gebeurtenissen kunt laten plaatsvinden. Kijk maar naar het verhaal van LOTR.
    Dan blijft alleen maar de ''vernieuwingsfactor over. Daarbij moet je er rekening mee houden dat vernieuwing niet altijd verbetering hoeft te betekenen. Zo is de herkenning van vijanden, voertuigen, soundtracks en zinnen van bijv. de marines leuk voor echte Halo fans. En om alles nu niet hetzelfde te laten zijn er nieuwe voertuigen, vijanden etc.

Ik denk dat hiermee mijn vraag of Halo2, Halo kan evenaren wel beantwoord is. Dit is ook zeg maar een soort van afsluiting van deze thread die wel moest komen aangezien alles wel zo'n beetje gezegd is. Als iemand nog iets wil zeggen of verder wil gaan mag dat natuurlijk.

Greetz Gaming4ever - The Paanhaas

15. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 wordt denk ik nog veel beter dan Halo. Stel je voor massa-multiplayer 8) :9 over Xboxlive. Dan heb ik het nog niet eens over de mooie graphics, betere verhaallijn en nieuwe levels. Het wordt echt een game om naar uit te kijken.

PS: Het komt in 2004 uit, denken 14 maart (Hoe langer we moeten wachten hoe beter de game 8) )

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    geen jet packs ofzo vinnik, dan krijg je weer van die onzichtbare muren, en gaat de geloofwaardigheid weer achteruit :mad:

17. Finch

Finch Asshumper

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat halo enorm evoluren met de komst van Halo 2 .
    Ik kan nie wachten om het schijfje in mijn xbox te schuiven.

18. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Die onzichtbare muren waren er in halo ook al. In dat sneeuwlevel waar je in die banshee moet en op zo'n plateau moet vliegen, vlieg daar maar eens recht omhoog.

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar. trouwens in dat vliegen zit best een stomme fout, je gaat sneller naar beneden door geen gas te geven, naar beneden vliegen remt af .... :{

20. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    BTW check deze link

En vooral het aantal posts:)

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003

Deel Deze Pagina