Halo2, verassend?

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4ever, 3 mrt 2003.

  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, endusnou?
     
  2. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo (1) was fantastisch en ik speel hem nog regelmatig en met Live zou die zekers voor de Live gamer een hoop vernieuwing brengen..

    Bovendien alle nieuwe moves, wapens, voertuigen en levels om gek van te worden Dit gaat niet tegenvallen dat kan niet alleen in m´n aller ergste nachtmerries.. Halo is gewoon een fantastisch spel met een verhaal en sterk in zowel Singel- als Multiplayer en dat is de kracht! En als Halo 1 tot nu toe de concurentie achter zich laten liggen en met deel 2 maken ze helemaal geen kans meer, gewoon fantastisch!

    Halo 2 kan alleen nog maar beter worden omdat ze ook echt vernieuwing brengen.. Bij een game als Splinter Cell 2 gaat het meer om de Live functie extra velden en wat andere gagets.

    Heb je het filmpje van de E3 gezien dan weet je precies wat ik bedoel.. De MasterChief gaat een heel nieuw avontuur tegemoet waarin (nog onbekend, volgens mij als er nog niet meer over bekend is....) de Aarde bezocht wordt, bovendien komt er een vernieuwd AI waarbij de mariniers ook bevelen kunnen opvolgen kunnen rijden enz..

    Dit wordt een succes!
    Halo
     
  3. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die nog een paar glimpsen willen opvangen van Halo2 download dit filmpje. 92 MB, in quicktime het is gemaakt voor discovery. Er komen beelden in die ik nog niet eerder heb gezien. Ook niet in de XO3 trailer.

    http://halo.bungie.org/misc/bungiefactormirrors.html
     
  4. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Lekker zo'n oude stoffige thread omhoog kicken... :p
     
  5. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik denk dat het niet zo heel vernieuwend zal worden. Je blijft natuurlijk gewoon masterchief met de guns etc. maar het wordt allemaal geperfectioneerd. Maar dat is eigenlijk met alle topspellen. Kijk ook maar naar gran turismo 4, metal gear solid snake eater en pgr2. Allemaal topspellen maar niet echt vernieuwend in mijn ogen. Het is volgens mij zelfs de superformule voor succes. Een spel dat al goed was nog meer verbeteren.
     

Deel Deze Pagina