1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo's verhaal

Discussie in 'Algemeen' gestart door monkey, 2 jan 2004.

1. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    sorry gast!

D8 dat de halve wereld die trailer al had gezien :eek:

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van waar heb jij dan 20 minuten ingame beelden? ik heb wel de e3 presentatie van 9 minuten maar....LINK?

3. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dude, kheb net gekeken en is idd 9 minuten..

Ik ben in de war met Half life 2 filmpje |:-

(maar dat filmpje is zo toff dat het lijkt of het 20 minuten is :9 )

4. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat hij werd geboren waren de andere al uitgeroeid dus hij moest zoieo de beste:{:{:{domweg gezien.
    Maar om het zo te bekijken, chief was de meest complexe borg die toen gemaakt was: Zijn voorgangers waren minder ontwikkeld, goed maar minder ontwikkeld.

Maar `The dark prince`, ik wist niet dat chief john 117 werd genoemd en andere details, deze topic kan dan mischien ook de details van halo bij elkaar halen...

P.S: Ik heb dat verhaal uit m,n hoofd getyped en er kunnen dus wat miezer-foutjes inzitten ;)

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  5. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, John-117 is tegelijk met alle andere SPARTAN's gerecruteerd, en was toen ook net zo oud als de anderen (6 jaar). Alleen zijn die anderen allemaal dood op het moment dat de Pillar Of Autumn naar Halo gaat.

Toelichting:
    ca. 32 zijn dood gegaan bij de operaties om hun lichaam te verbeteren.

12 zijn hierbij zo zwaar "gewond" geraakt dat ze geen missies meer uit kunnen voeren, deze werken nu bij ONI (Office Of Naval Intelligence, missies plannen en analyseren, informatie verzamelen e.d.)

3 gaan er dood tijdens missies tussen hun operatie en de aanval op Reach.

Dan zijn er nog ca. 28 over als Reach wordt aangevallen. Van de 25 die afdalen naar Reach wordt gedacht dat ze dood zijn, Reach staat namelijk op het punt geglassed te worden en er is geen spoor van de SPARTAN's die van de planeet ontsnappen.
    John gaat met Linda en James naar een ruimtestation om een navigatie-database te vernietigen. hierbij wordt James de ruimte in geslingerd en Linda wordt neergeschoten door de Covenant.

Conclusie: voor zover bekend is Master Chief de enige overlevende SPARTAN :)

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  6. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het toch!MasterChief was de enige borg die op de pillar of attum bleef de andere 14 waren tijdens de productie gedood.Wat cortana(in het forum) bedoeld zijn borg`s die op andere planeten geboren werden.

Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  7. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij het nou over? 75 Spartans van verschillende planeten worden op reach bij elkaar gehaald en getraind. 30 gingen er bij de operatie dood. ( heb me vergist in mijn vorige post ) En 12 werden er onbruikbaar. 33 bleven erover.

8. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom jij op 14?

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt helemaal niets van... Het boek eindigt heel anders, hij baseert die zin op de trailer...

10. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond (dacht ik) in het boekje dat chief een van de 15 borgs was op de pillar of attum.

11. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    he een klein vraagje over halo level 10
    ik heb die uitgespeeld, maar er blijft iets staan van "ga veredr met de laatste gesave-de game"
    hoe zit dat?

12. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is een ring die ontploft, wanneer die geactiveerd wordt, en de explosie heeft een bereik van 25.000 lichtjaren (jaja, das wel wat anders als een rotje) wordt gezegd in 1 van de filmpjes, zelfde filmpje waarin de mc zo grappig doet met zijn handen

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  13. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hebben jullie het boek erbij liggen als jullie het typen ofzo? ik heb nu alle boeken. en the fall of reach heb ik 3 keer gelezen, maar ik weet zo uit m'n hoofd echt al die aantallen niet hoor.

Deel Deze Pagina