1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

handleiding

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Danger, 19 dec 2003.

1. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zoek de Handleiding van SEGA GT 2002 , maar waar vind je deze hanfleidingen ??

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De Engels-talige manual kan je downloaden op de Australische Xbox site.
    Directe link Xbox Game Manuals

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Oké dankje. Ik wist niet precies als mensen dan een link zette het dan onder spam viel.

Ik heb gezocht op de site maar ik kon niks vinden.

Jezus, wat is dit nu voor reactie. Ik heb toch duidelijk gezegt dat ik het spel 2de hands gekocht heb en dat die jongen geen handleidingen meer had, of is dat niet genoeg. Moet ik dan foto's maken? Jouw uitnodigen om te kijken dat mijn spellen niet gebrandt zijn? Mijn pc posten en je laten zien dat ik geen brander heb? Het slaat echt helemaal nergens op. Ja, Darkwing zegt er wat van en je excuses aanbieden. Nou, die neem ik mooi niet aan. Denk toch eerst is na voordat je wat post. (en op dit forum hebben we trouwens een edit knop aangezien de laatste post).

Ja, dat heb ik ook voor mijn gamecube. Ik heb laatst een gamecube gekocht. Maar daar zat bij sommige spellen geen boekje bij dus nu wil ik graag een boekje. Ik zal nog maar is goed het web doorzoeken of ik op jouw site kan vinden;)

Een gejatte
    "we" sorry hoor maar ik zou niet in meervoud gaan spreken. Want jij ben degene die offtopic gaat.

Nou, zo nieuw ben ik nou ook niet hoor. 16-12-2002 geregistreed dat is dus al een jaar, Displaying Topics 1 to 25 of 1231 posts:{.
    Dan zie je toch aardig wat mensen voor nieuw aan...

Het gaat om de Game: Super Smash Brothers: Melee voor de NGC. En dan heb ik er nog 3 (orgineel) die ik bij mijn gamecube kreeg waar hij ook geen handleiding van had. ( Gouranga wil je zijn e-mail adres, kan je het nog ff cheken).

Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  4. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuuses voor het "uitschelden" voor nieuw ... ik was op dat moment ff druk bezig ... en had alleen ff vlot gekeken naar je TAG .... :mad: ... mijn schuld ...

om het goed te maken ga ik ff googlen ..... hier kun je 'm kopen ... $3.99 ....

http://shop.infopia.com/Shop/Control/Product/fp/vpid/808425/vpcsid/0/SFV/14363

Hie heb ik toetscombinaties gevonden.

http://www.x111.com/reviews/001/

En dat is het enige "nuttige" dat ik kan vinden.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat noem ik geen uitschelden. Maar ik wou je er alleen even op wijzen.

6. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar ook de " " ... Ik lees soms wel 's iets te snel ... en dan willen er nog wel eens foutjes in slopen. :+

/EDIT
    Had je overigens iets aan de links?

Deel Deze Pagina