Hans Teeuwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 16 mei 2004.

1. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 20 mei om 22:10 komt de nieuwe show van Hans Teeuwen, Industry of Love, op TV ( ned3 )

Verhaallijn:

'Industry of love', het vijfde soloprogramma van Hans Teeuwen, vertelt het verhaal van Arnoud Jan de plank en Elvira de stok die heimelijk verliefd zijn op elkaar en proberen een dun boekje over betonrot te stelen van Aramot de luie veldreus, die zelf niet eens kan lezen. Tijdens hun missie worden ze dwarsgezeten door een groep cynische bevers, die om onduidelijke redenen solidair zijn met Aramot. Wat niemand echter weet, is dat Aramot het dunne boekje met liefde en plezier zou afstaan als het hem op een normale manier gevraagd zou worden. De strijd tussen Arnoud Jan en Elvira enerzijds en de groep bevers anderzijds kenmerkt zich door een onwerkelijke gruwelijkheid en een welhaast ziekelijke verveling, terwijl de slappe Aramot geen idee heeft wat zich allemaal afspeelt in het eens zo rustieke Ebbebos. Als dan ook nog Henny Donkers ten tonele verschijnt, is de chaos compleet. 'Industry of love' is een voorstelling die poogt de mythe van de wilskracht aan de kaak te stellen, zonder daarbij bepaalde tendensen uit het oog te verliezen. Maar schijn bedriegt...

Wat denken jullie van zijn nieuwe show en hoe denken jullie over Hans Teeuwen?

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de cd van de nieuwe show, en ik moet eerlijk zeggen tot mijn spijt dat hij wat tegenvalt. Er zijn wel weer wat geniale momenten waarin je echt helemaal dubbelligt, maar ik vond Dat dan weer wel beter. Hans Teeuwen blijft uiteraard de topper!! Hansje _O_ Hansje _O_

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Heb dit ook al in het Wat mag je niet missen topic gezet;).

Maar Hans Teeuwen is vet, heb al z'n dvd's. Vind vooral de stukjes dat hij over totaal NIKS praat vet. Dat hele verhaal over dat blanken wel kunnen dansen in Dat dan weer wel, of dat stuk over die kruik in Met een breierdeck. Hij maakt gewoon superveel mensen aan het lachen met niks! Het gaat totaal nergens over, geniaal toch?

Ik heb z'n nieuwe cd ook, en ik heb dat ook. Er worden teveel open deuren ingetrapt, dingen die hij in z'n vorige shows ook al heeft gedaan. Ik kan geen voorbeelden geven, maar gewoon dingen die je al van ver aan kan zien komen. Er zaten wel wat geniale dingen tussen. "Maar nu niet meer, sinds kort heet jij: Euro".

Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  4. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zijn nieuwe show zeker donderdag gaan bekijken. Wat ik van Hans Teeuwen vind?: Ik vind hem de beste cabaretier. Hij staat bij mij op nummer 1. Gevolgd door Theo Maassen, Arie & Sylvester en Bert Visscher.

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb er over gehoord en de show schijnt echt nergens op te slaan, nog meer loosheid als de show daarvoor. En daar houd ik van hè :+
    Ik heb 'm dus nog niet gezien maar ga donderdag zeker kijken, zet alvast een herinnering in me foon want dit wil ik niet missen.

Hans Teeuwen is imo de meest humoristische caberatier allertijden, wat ik bij sommige minder vind is dat ze bij hun conferances (schrijf je dat zo :confused: ) altijd een moraal meegeven of het over iets actueels hebben. Ik houd van droge humor, waar ik niet bij wil nadenken en zeker niet over eventuele actuele onderwerpen. Soms komen ze wel bij hem aan bod, maar het merendeel van zijn shows bestaat toch uit doelloze verhaaltjes.

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is wel zo bij Teeuwen, hij heeft totaal géén boodschap mee te geven8). Misschien over fruit en stront, maar verder niet.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind hem steeds minder worden. Zijn shows blijven bijna hetzelfde en er is niet veel vernieuwends. Toch is hij nog grappig en ik ga het dan ook zeker kijken...

Bij mij staat hij trouwens ook nog wel in m'n top3. Maar Rooyacker, Kamps en Kamps rulen op dit moment. Die zijn echt top! _O_

8. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Hij wordt steedsslechter helaas..!

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Alsof andere caberatiers wel vernieuwend zijn :p Elke caberatier heeft z'n eigen stemmetjes, z'n eigen humor en eigen stijl. Een Youp van het Hek bijvoorbeeld kan ook niet vernieuwend zijn, zijn stijl is inmiddels wel bekend.
    Slechter vind ik Hans Teeuwen niet worden, zijn "nieuwigheid" is er na zoveel jaar vanaf. Ik sta er alleen nog van te kijken hoe ie het telkens voor elkaar krijgt zulke simpele grappen te bedenken, echt tè simpel gewoon _O_

10. wooly@xboxworld

wooly@xboxworld Xbox Freak

Leuk Bevonden:
    0
    hoe start je een forum
    tell me greetz me

/Mod Volgens mij gaat dit topic daar niet over...

- Dioga

11. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met een aantal mensen eens. Hij begint in herhaling te vallen. Tuurlijk blijft ie grappig maar zijn eedere shows zijn beter vind ik. Zo heeft ie ook stukken in oudere shows waarbij ik de dvd speler wel uit het raam kan pleuren omdat ik ze zo irritant vind. Met name het stuk als ie stoned is met dat BOOM enzo.

12. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn eerste drie shows vond ik erg goed. Dat dan weer wel vond ik matig. Gewoon te slap allemaal. Kuthoeren !!!!!!!!!!! (ha ha ha :{ ) grappig hoor. Theo maassen vind ik tegenwoordig stukken beter, gaat nog ergens over.

13. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Hans Teeuwen _O_ ...hij is briljant!! 8)
    vooral ook oude stukkies als bijbelverhaal en paarden 8) :+
    Kheb de nieuwe show nu 1x vaag op cd gehoord, maar k heb nu al een paar briljante stukkies gehoord....vooral die woordspelingen...."klok, klok, klok" :9
    Ik gaah CKER kijke donderdag, of anders opneme ofzo...nog 1 woord over zijn stukkies: _O_ Genot _O_

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah cabaret!
    Als jullie iets heel vernieuwends willen zien, dan kan ik jullie allemaal aan raden om de dvd van Jochem Myjer te kopen.
    Het is nog een beetje jong onbekend talent. Maar ik durf te weden dat dat niet lang zal duren.
    Jochem Myjer Lijd zelf aan ADHD, en wat is er dan beter om op het podium te staan? :D Zijn dvd heet ook Adéhadé :D
    Dit is de enigste cabaretier die me heeft laten huilen van het lachen.
    De pest is alleen dat zijn dvd nog uit moet komen.
    Maar dat is gelukkig wel in deze maand :D
    De 18de als het goed is.

15. wooly@xboxworld

wooly@xboxworld Xbox Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand mij a u b zeggen hoe je een forum start!!!???

greetz me

/Mod ... En dat is de druppel...

- Dioga

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
  17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind hem schitterend! Ik heb deze show nog niet gehoord of geluisterd, dus ik ga donderdag zeker kijken. Z'n andere shows heb ik wel allemaal gezien, Met een Breijerdeck vind ik denk ik het sterkst. Al was Trui ook wel best goed. Trui was overigens beloond met een Gouden Plaat, zo las ik afgelopen week in de Spits. Dat dan weer wel vond ik tegenvallen, hij ging groepen mensen aanvallen, dat vind ik dan weer niet echt nodig. Gewoon normale loosheid waarbij niemand zich aangevallen voelt vind ik leuker. Hans Teeuwen is geweldig!

18. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik vind hans teeuwen helemaal perfect, eigen stijl en heel droog. oa nostradamus, stoned en meisje met de 7 turken en kabouter(met puntmuts). heb ik erg om moeten lachen.

19. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, Hans Teeuwen is mijn favoriete caberetier. Ik vind zijn humor echt goed, en vernieuwend. Af en toe val hij misschien in herhaling, maar wie niet? Mijn favoriet is nog altijd "Badmeester" Omdat hij zo interessant kan vertellen hoe geweldig het beroep wel niet kan zijn.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind van hem goed dat hij altijd zo lekker recalcitrant doet.
    Lekker overal tegenin wat wij normaal vinden enzo. Zo herriner ik me nog stukje over zoontje dat tekening had gemaakt. Zo'n tekeningetje met harkenhandjes enzo. Hij helemaal flippen: ' Ja, papa is toch niet groter dan het huis'. Prachtig. Daar is ie echt goed in gewoon lekker raar doen. Ook beginstukje uit dat dan weer wel vind ik goed. Gaat ie in string van zijn vriendin voor de spiegel staan. En dan ziet ie een mars op de fruitschaal liggen en legt ie die tussen zijn billen: 'Zo, en dan ga ik nu mijn moeder bellen...mam, je raad nooit wat ik tussen mijn billetjes heb' . Die moeder: ' uhn twix, snickers...M&M's?? _O_

Deel Deze Pagina