1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HAPEREND BEELD (tijdens films en filmpjes..)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wij 2tjes, 30 mrt 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die lade hebt hoeft ie geen krassen te maken hoor.
    Alleen omdat je vroeg hoe die lade eruitzag dacht ik kan je daar ff kijken. Mijn mening over dit......terugbrengen man, vind het een sneu verhaal, kost dat ding veel te veel voor.
    Speel geen dvd's op mijn doos maar als ik dat bij tussenfilmpjes zou hebben, grrh! Terugbrengen. Je hebt toch ook meer console's? Aan je tv ligt het niet lijkt mij.
    Neem aan dat je die settings al 100x hebt veranderd.....jah, ruilen!

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik heb het nu 2 keer gehad met munch, 1 keer dat hij de fuzzels laat attacken, en 1 keer als de mudokons snel wegrennen.

3. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het gewoon aan de games ligt het zijn eerste generatie games en de meesten zijn ook nog snel voor de us launch afgemaakt ook nog ik denk dat het gewoon dev. foutjes zijn

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als het aan de games zou liggen , dan moeten
    alle Xboxen daar last van hebben .
    Ik denk toch dat het te maken heeft met de interne DVD-speler.

5. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nog meer reacties te krijgen wacht nog even af kan hem altijd nog ruilen. Hij speelt prima, maar ik laat het er niet bij zitten...

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wordt je X-Box wel te warm :confused:

Warmte is namelijk niet zo goed voor het dingetje... gaat ie vastlopen en misschien dus ook wel haperen

7. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb nog maar één hapering gehad tijdens Munch. Op het moment dat de Fuzles gaan atacken maar die hapering bleef wel voor enkele seconden. Grrrr!

Dat de beelden in Halo niet super vloeiend zijn is normaal, denk ik. Het zijn dan ook in-game filmpjes (of niet?)

8. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als de Xbox oververhit is, dan begint normaal het lampje oranje te knipperen.

9. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    0800 bellen

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Zorg ervoor dat je xbox goede koeling heeft, zorg ervoor dat je cd´s schoon zijn dus zonder vet vlekken van de frieten die je net naar binne hebt gewerkt. En probeer het dan nog eens. zorg er dus voor dat er zeker 30 cm vrij is aan de achterkant en de bovenkant. Werkt het dan wel beter?

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik had het gister ook met mijn filmpjes bij HALO level 1 ( 8) ) en toen zag je hem 0,3 sec haperen en daarna na 15 sec verder nog een keer 0,1 sec haperingetje in het beeld en alles ...

ik heb mijn yv op Pal 60 staan ,:confused: maar ik ben bang dat als ik hem op 50 zet dat het beeld slechter is 8) ..

of maakt het bijna niets uit tussen 60 en 50 hz ..
    ik denk toch wel dat ik 60 hz laat staan , ik heb er niet zoveel last van. :eek:

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo moejje gewoon 50 Hz instellen, ondersteund geen 60.:) Toch zal die af en toe een keertje haperen, die shit blijft.

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zal wel komen door het snelle afraffelen van halo

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet wat voor tv´s jullie hebben maar het lijkt me sterk dat ze 60hz aankunnen, Je kan wel een 100 hz tv hebben maar die zet het beeld van 50hz gewoon 2x neer per seconde dus die 60hz is volgens mij voor hdtv en die verkopen ze niet in europa. Ik kreeg namelijk op me digitale loewe tv rare dingen toen ik hem op 60 hz zette.

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Als die een lange tijd duurt voordat die opent heb je volgens mij een Philips.

16. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de vele reacties!!

We hebben de laatste tijd niet zoveel last van de haperingen gehad (niets verandert overigens)
    -voldoende ruimte voor luchttoevoer
    -schone dvd's
    -goede instellingen.

We kunnen gewoon lekker gamen, dus we wachten gewoon ffi's we hebben toch een jaar garantie.
    Als het strax vaker voorkomt, kunnen we 'm altijd nog ruilen!

thx d&N

17. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat pas hapert op de xbox... een realtime replay van een race met meerdere auto's in rallysport, een soort schokjes in de vloeiendheid van het geheel. het kan zijn dat ze de schokkerig heid van het intro filmpje proberen te imiteren maar dat lijkt me stug.
    en dat terwijl het spel gezien vanuit de in car point of view loopt als een paling in een emmer snot!!!

Laatst bewerkt: 10 apr 2002
  18. huubmeilink

huubmeilink Guest

bij mij lekker niet!!!

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ff voor opheldering:
    pal60 staat voor de nieuwe (nog bijna niet leverbare en onbetaalbare) digitale tv's. JA je hoort het goed, tv's met resoluties van een computerscherm, een tv die over 5 jaar bij bijna de helft van de nederlanders in de woonkamer zal staan.

En xbox ondersteunt dat toch maar mooi! ps2 en gamecube ook???? nope!!!!!

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PAl 60 staat toch voor een PAL signaal van 60htz? Wat jij bedoeld is HDTV?

Deel Deze Pagina