Is klinklare onzin. Veel tv's worden internationalio universelio gemaakt. Oftewel geschikt voor SECAM, NTSC, PAL. Is goedkoper in productiekosten. NTSC is 60Hz. NTSC is compleet anders als PAL, beeldlijnen zijn anders. Wij hebben mooier beeld met 50Hz dan NTSC met 60Hz. Gewoon omdat Hz met trillingen te maken hebben. Is dus ook niet superbelangrijk voor een goed beeld. Terug naar verhaal: Mijn tv draait dus rustig 60Hz Waarom zou je je xbox op PAL 60Hz kunnen zetten.... Leg mij dat dan maar eens uit. Komt doordat sommige PALgames 60Hz ondersteunen.
ok sorry, ik neem mijn uitspraak terug... maar ik blijf erbij dat die instelling op de xbox is voor instelling hdtv
ja, en die instelling in de xbox heeft weer nix met hz te maken.... ARGh p.s. als ik fout zit sla me dan ff tegen mijn kop aan of zo, daar help je me erg mee
Wat Xenior en Wouter zeggen, klopt gewoon, je kan t zelfs gewoon zien als je de xbox op 60hz instelt, je ziet dan een licht lagere resolutie (minder beeldlijnen) en een hogere frame update... de meeste (/ofniet alle) wat nieuwere televisies (van de wat bekendere merken zeker)ondersteunen 60 hz, en het feit dat ze 100 hz zijn wil natuurlijk niet zeggen dat ze geen 60 hz aankunnen.... heel vaag dat deze discussie gewoon steeds weer na een tijdje overnieuw begint...
KICK deze topic ff.. Welke games zijn er 60hz?! Halo niet in ieder geval denk ik.. Ik heb thuis een vd nieuwste Philips Breedbeeld staan en als ik HALO op 60 Hz speel dan geeft ie om de 2 seconden een soort van hapering.. Maareuh.. Welke games zijn 60hz?
PGR is 60hz compatible, das best wel irritant, want je schijnt je savegame dan niet te kunnen openen op 50hz ofzo
zelfde geld voor rsc, als je eerst op 50 hz speelt en je schakelt over op 60 hz ken je er niet verder mee spelen