1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Haperingen in een spel.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The-Dentist, 19 jul 2003.

  1. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met fifa 2003 een tijdje veel miserie gehad ze zeiden altijd dat de disc vuil was en nog z"n shit.
    iedere keer afvegen met licht zakdoekje dan ging hij en als ie de eerste match gaat dan blijft het maar als ze dat zeggen bij de eerste match dan heb ik nog wat gewreven.
    heb daar niet veel aan gedaan en nu heb ik dit probleem niet meer.
    heb al een heel tijdje geleden halo gekocht niet bij game mania maar bij de fun een speelgoedwinkel dat je waarschijnlijk wel kent waar ik dus halo heb gekocht en ik kom thuis ging goed.
    tot in level 6 dan was het plots zwart en ging er niets meer heb dan naar de fun geweest en zij hebben gekeken maar ze hebben eigenlijk niets gedaan en dus was het probleem nog altijd zo dus terug naar de fun ze zeiden dan dat we moesten bellen naar 1 of andere lijn maar dat was om ons af te schepen.
    we zijn dan terug gegaan en gereclameerd bij die verkoper met alle mensen er bij en hebben dan nieuwe disc gegeven.
    da was wel vree ambetant.
    bey
    tompy
     
  2. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... balen voor je dat je 'm niet direct hebt mogen opsturen. Mocht je willen weten hoe een reparatie in z'n werk gaat dan kun je in dit topic mijn ervaring met het hele reparatieproces nalezen.

    Mijn mening t.a.v. die haperingen is trouwens wel zo dat als je die haperingen eerst niet had en na een tijdje wel dat er duidelijk iets niet goed is met of de DVD of je XBox. Lijkt me echt grote onzin dat het in de kabel zou zitten
     

Deel Deze Pagina