Hardcore/Oldschool

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dione, 1 jul 2004.

1. Dione

Dione Guest

Zijn der nog hardcore en oldschool fans hiero. Kben nieuw hier en kwil ff weten of der ook mensen zijn die beetje passen in mijn muziek voorkeur. Post hier dan alles, ALLES wat te maken heeft met hardcore en oldschool. Zoals aankomende feesten, nieuwe albums, beste nummers, eigen mixes, naar welke feesten je zelf gaat. enz. Als er niet veel posts komen weet ik genoeg.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Welke hardcore/old skool streaming bedoel je? Er zijn in meerdere muziekcategorieën hardcore en old skool streamingen. Denk dat je de harde versie van trance/hardstyle (om het zo maar te noemen) bedoeld. Zou best kunnen dat er een flinke thread over was, maar dat weet ik niet zeker (zoeken doet wonderen), is die er niet, dan heb ik niks gezegd:+

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet vies van een beetje hardcore/oldschool muziek, 't is alleen niet m'n favoriete muziekgenre. Heb liever hardstyle. :cool: Toch ben ik blij dat het hardcore/oldschool langzaam maar zeker weer terugkomt. Heerlijke muziek op een flinke party! *)

Tijdje geleden naar In Qontrol geweest, aardig wat uurtjes bij de oldschool zaal geweest. Dark Raver is de man! _O_

Dit is trouwens een zeer goede site voor alle parties >>klik<<

Ik weet dat binnenkort Hardcore Ressurection plaats zal gaan vinden, kga er alleen niet heen.

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wanneer gaan mensen snappen dat hardcore dood is?

Ik ga naar sensation black maar hardcore vind ik maar poep, vind het totaal geen muziek het is alleen maar het geram van de bass.

Leuke muziek voor doven (voelen de bass) maar voor de rest niet.

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    WiXX, iemand die naar Sensation Black gaat kan beter zijn mond houden ;)

6. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    Sensation Black is poep en HARDCORE WILL NEVER DIE!!!

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Idd, een Sensation Black ganger die kritiek gaat leveren op iemands dancesmaak. Dat is hetzelfde als een Fransman die een Nederlander ervan beticht arrogant te zijn. De hardcore scene is nog steeds springlevend. Zoals 10 jaar terug zal het nooit meer worden, maar dat hoeft ook niet. Hardcore heeft in ieder geval meer niveau dan hardstyle. Heel wat meer niveau zelfs.

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die niet weet welke party evenementen er zijn, gaat naar Sensation. Matig (zeer commercieel) feest voor een veel te hoge prijs (kaartje).

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hardcore meer niveau als Hardstyle is weer zoiets. Jou mening, en alleen jou mening. Zeker geen feit.

Ontopic, er is in ASEL een gigantische hardcore thread, zal hem straks wel ff opduiken.

Anyway, Sensation is mayb dan wel een absurd duur feest gezien de kwaliteit van de sets, maar het is een geweldige setting, in mijn ogen dan.

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Ik HAAAAAAAAAT gabbers uit Culemborg!!!!!!!

TIEL 4 EVAH!!!!

Techno moddafukkaz....

Maareh vroeger (basisschool ---> lang geleden) was ik een meeloper en dacht ik dat ik hardcore leuk vond.. da was geloof ik niet zo ...

11. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    is jouw mening tiel is lekker:+:+haha

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nietus!!!

13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het helemaal geweldig!:) Luister veel echte hardcore! maar happy vind ik ook helemaal geweldig Party Animals - Charly Lownoise&Mental Theo maar ja OOK Neophyte - Catscan enzo:) en natuurlijk MOH! Maar ja hardstyle vind ik ook wel vet jij niet dan?

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laten we het nou gewoon over de muziek hebben, en niet over waar we vandaan komen, k?

15. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    jahoor ik luister het ook nog :x

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ey Dione, Tom heeft zeker die avatar aan jou gegeven?

edit: volgens mij ben jij gwoon tom, en heb je nieuw account aangemaakt omdat die van promo geblokt is. :+

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  17. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn kloote avatars zijn te groot ;|

100x100
    beetje jammer ;P

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister regelmatig hardcore. Ik luister Masters of Hardcore 16 redelijk veel. Relaxt CD'tje.

19. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    zker luister ik nog naar hardcore. alleen meelopers vinden hardcore dood, omdat hip-hop en hardstyle en al die andere troep nu populair is vinden ze het goede muziek

20. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Jeej hij werkt eindelijk ;p

paint is best wel handig soms ;x

Deel Deze Pagina