Haha, mij hoef je niet te overtuigen, IK ben 't niet van plan. @Slurpgeit; het elektronenkanon in je TV zit ook met schroeven vast, leg dat ding eens op z'n zij en kijk naar je beeld als je wilt. [/uberslecht niet kloppend voorbeeld]
Een hardeschijf hoeft ook niet met licht te werken. Topic @ GoT: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/515177/
Die had ik allang gevonden tijdens m'n eigen zoektocht Ik zei toch ook: ik zeg niet dat het NIET zo is, maar zo makkelijk op iemand anders z'n 'ervaring' af gaan zou ik persoonlijk niet doen als het om dure en fijngevoelige hardware gaat. Bij een TV heeft het niets met licht te maken maar met de werking van zwaartekracht en 't magnetische veld van de aarde op de elektronen die op de fosforlaag worden geschoten. Leg je (oude) TV maar eens op z'n zij en je ziet dat de elektronen op de verkeerde pixels inslaan door de afbuiging, best geinig.
Conclusie is dus dat het kan, neem ik aan. Dat is mooi, kan ik mn casemod in grove lijnen af gaan ronden...
Bericht van de fabrikant. Zitten in Xboxen geen Seagates? Want dat is namelijk een van de fabrikanten die het destijds afraadde (kwam je vast ook tegen op je zoektoch op GoT Slurpgeit ). Schuin monteren raden ze overal af ivm met rare belasting van lagers en zut.
Waar heb je die case dan van gemaakt? Pc kast? Dvd speler? Post anders binnenkort je ontwerpen eens, of foto's .
Nope, mdf Maar hij is bijna af (lees: bespeelbaar). Het duurt nog wel even voordat hij compleet afgewerkt is en ik foto's ga showen.
Het is een 70 mm fan. Maar deze zijn (bijna) niet te verkrijgen in de normale pc winkel. De meeste mensen gebruiken 80 mm fans in hun xbox. Je moet hiervoor een klein stukje van de Harddisk tray eruit dremelen, maar dit is niet moeilijk en je kan niks beschadigen als je niet spastisch oid bent.