je kan geen save games naar de xbox 360 overzetten ... ook als het kon ... kon deze de taal niet spreken
omdat bij het eerste antwoord staat ... dat het niet mogelijk is ... het tweede antwoord is een reactie op een speculatie dat het wel mogelijk is ... echter leg ik nu uit dat de xbox 360 de save games van de xbox niet kan lezen
even dit de geheugen module van de xbox 1 kan niet gebruikt worden op de xbox 360 om dat die heel anders van vorm zijn.
Klopt .. maar ook als het filosofisch mogelijk word om de save game over te zetten ... dan is het de vraag of de xbox 360 deze kan lezen ...
Fardo neem aan het is mogelijk maar de xbox 360 kan het niet lezen. Dan kan ms toch Firmware uitbrengen op xbox live die het wel mogelijk maakt.
ze hebben al heel veel tijd nodig om de xbox 360 b/c te maken ... tevens moeten ze dan voor elk spel aparte firmware maken, omdat elk spel op een andere manier de savegames aan stuurt ... er is een reden waarom MS zegt dat het niet mogelijk is om save games over te zetten
Ik vind dat het mogelijke zou moeten zijn om je persoonlijke saves games up te laoden naar xbox live met de xbox 1 en ze met de xbox 360 downloaden.
ja en helaas ondersteund ms dit niet ... dit ondersteunen ze ook niet vanwege de verschillende hacks welke in omloop zijn voor xbox 1 ... oude xbox save games zullen dus nooit ondersteund worden om lekken te voorkomen
Ze ondersteunen het niet om leken te verkomen dan kan best. Maar als ze echt hun best deden Hadden ze wel wat gevonden om dat probleem te verhelpen. Ik denk dat MS er gewoon geen tijd en geld in wil steken om dat op te lossen. Het woord gaat niet bestaat niet.
daar heb je wel weer een pnt slurp. @Harry Potter ...ik denk dat ze inderdaad lekken wilde voorkomen en pas later hebben ze besloten om B/C te worden ... toen was de machinen al "klaar" en konden ze geen manier bedenken om de data van je oude xbox over te zetten ... maar ja ik zie het probleem niet ... als je een oude game wilt spelen speel je het toch op je xbox?