1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hardnekkige internetpagina

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door maarten01king, 11 jan 2004.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Norton geeft op hun website aan dat ze hem wel kunnen verwijderen, nadat je de progjes van je compu hebt gehaald. Dus ik zou even aan Norton proberen te komen en dan niet vergeten de laatste virusdefinities te downloaden!!

2. maarten01king

maarten01king Copito de nieve

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Norton 2004 gebruikt maar nogsteeds blijft de trojan op mijn computer. Ook heb ik hem in veilige modus gedraaid maar dit hielp ook niet. het punt is namelijk dat hij de trojan in bitdefender wel herkent maar in norton niet!

Hierdoor blijf ik het probleem houden dat elke keer als ik spybot/ad-awara/shredder probeer te draaien hij na enkele seconden uit gaat. Daarnaast heb ik nog steeds smartsearch die mijn internet terroriseert!

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
  4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een soortgelijk probleem gehad en alle truuken geprobeerd die er zijn. Uiteindelijk maar windows opnieuw geinstalleerd, en nooit meer per ongelijk op "Ja" klikken als je tijdens het internetten een pop-up venstertje ziet. ;)

Ad-Aware, Spybot Search & Destroy zijn goede programma's. En HiJackThis voor de meer ervaren gebruiker.

Pestpatrol is leuk, maar de trial versie verwijdert niks. Ad-Aware kun je wel gratis gebruiken.

5. maarten01king

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is lekker. Niemand die me van smartsearch af kan helpen. Ook niets op het internet te vinden omdat het volgens mij iets met google te maken heeft!

6. maarten01king

Leuk Bevonden:
    0
    Dit virus heeft het zelfs voor elkaar dat hij de website van trackzapper automatisch afsluit. Erg goed in elkaar gezet maar ik vind het nu niet leuk meer!!!!!!!

HELLLLLLPPPP

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    het begint nu erg in de richting van een format c: te gaan..

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    stomme dubbelklikknop..

9. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zoiets

als ik naar het games forum, of naar de green mile ga, sluit internet af

hetzelfde probleem heb ik als ik op vorige klik

10. maarten01king

Leuk Bevonden:
    0
    Idd Format c: lijkt me nu nog de enige optie!

11. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook met altavista zoeken he, heb al vaker meegemaakt dat andere zoekmachines dan google hele andere hits geven, probeer die nog ff!

12. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

kun je niet ff bij taakbeheer kijken en kijken of die bij processen aanstaat. Beeindig hem dan. En dan het bestand opsporen en verwijderen

13. maarten01king

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is opgelost. Er zat in mijn internetexplorer een virus die heel mijn internet controleerde.

Nu blijkt dus dat al mijn poorten wagenwijd openstonden ondanks norton 2004 en een firewall in mijn router.

Heb dus nu een 2e firewall op mijn pc gezet om alles in de gaten te houden zodat die paarden er bij mij niet meer inkomen!!

Bedankt voor jullie medewerking

Deel Deze Pagina