1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hardnekkige trojan horse

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 6 jul 2004.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg het wel een keer tegen me pa,die is daar net iets beter in..
    bedankt!
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    damn nog steeds niet weg te krijgen die crap
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb ook een tijdje last gehad van Coolwebsearch. Niets hielp tot ik op het progje CWShredder werd gewezen en sindsdien ben ik er helemaal vanaf. Via de link kun je het meteen downloaden en hier heb je de site http://spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html voor meer info.

    Probeer het eens zou ik zeggen.
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, het gekke is als ik scan met dat programma dat er dan niks uit komt.
    maar hij staat bij mijn bookmarks (zitten andere goede progies bij) tnx!
     
  5. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou last van een of andere Search Assistent (er staan een zoekvenstertje in m'n taakbalk met 'search the web') en Spybot S&D vindt m niet, weet iemand waar ik deze kan verwijderen?
     
  6. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Start--->Configiratie scherm--->Software misschien? sommige dingen zijn gelukkig nog 'makkelijk' weg te halen :)
     
  7. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    YWC :)
    ja sommige... maar de meeste helaas niet :mad:

    En als nou niets help moet je hier een kijken en hier vervolgens een hijack logplaatsen dan zal ik er eens naar kijken.
    Greetz Novofogu
     
  8. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik deed net virus scan kom ik dit tegen: C:\WINDOWS\qnnhwvez.exe, hoe kan ik dit verwijderen
     
  9. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie het beste programma om al de spy/adware troep tegen te gaan, ik heb hier ad-aware en die haalt er maar heel weinig uit, spysweeper 1.3 vind heel veel maar haalt zeker de helft er niet. Dus ik ben nog steeds op zoek naar een echt goede sweeper..
     
  10. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf gebruik ik veel Cwschredder en CoolWWWSearch Smartkiller. Deze weken erg goed, en het kost geld maar ik heb Norton Internet Security gekocht en dit werk erg goed, krijg geen pop-up's meer en het blok (bijna) alle reclames op websites, sinds dien heb ik eigenlijk nog nouwelijks last van spyware! Als je veel last van dat soort dingen heb moet je het eens overwegen om dat te kopen!

    Greetz Novofogu
     

Deel Deze Pagina