1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jan 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet zeker dat het ook een kwestie is van lui zijn omdat je weet dat het toch verkoopt. Je moet soms die Facebook pagina van hun zien. :emo: Iedereen vindt daar alles geweldig, Part 1 was de beste game ooit en dit zal dat ook worden. Die mensen hebben een bord voor hun kop.
    MAAR. Je kan ook niet verwachten dat het veel beter wordt als ze maar net een half jaartje hebben om de game af te werken (het meeste zal gelijktijdig met Part 1 zijn gemaakt)

Al heb ik ook het vermoeden dat ze gewoon geen talent hebben. :+ Daarom ben ik ook zo teleurgesteld in Pottermore. Ik wilde echt dat er eens een goede game zou uitkomen. =(

2. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog maar ~2 weekjes. \o/ / :'-(

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.949
    Die stem van Voldemort :emo:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Yaaay. 8)

Dit filmpje is iig beter dan die gast wat ze gebruikten voor Part 1 :emo:

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    :F:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is trouwens een PC demo uit... http://harrypotter.ea.com/?p=2732

Wilde het eigenlijk niet posten omdat ik bang ben voor de reacties. :+ Wil er zelf als eerste achter komen. :p
    Maar goed, als ik mensen zo kan behouden van een miskoop. Op Facebook zijn ze er natuurlijk weg van en is het TEH BEST GAME EVAH! (of op zijn minst een verbetering tov Part 1. En dat is alles wat ik wil)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog niemand gespeeld? (mooi zo)
    Ik heb het 10 seconden gedaan, maar besloot toen maar dat ik toch liever nog een weekje wacht totdat ik de 360 versie heb.

Het menu ziet er iig wel al mooier uit! :+ We zijn blij met ieder klein dingetje!
    screens:

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt het nou veel anders op de PC? Ga hem denk niet voor de 360 kopen, heb Part 1 nog niet uitgespeeld (kutspel :+) en hij lijkt me ook niet zo heel leuk. Het enige wat ik niet leuk vind aan de HPgames zijn de toverstokgevechten en volgens mij is Part 2 dat ook alleen maar. ;)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Echt? :eek:
    Ik heb die demo maar 10 seconden gespeeld en het speelt volgens mij precies hetzelfde. Maar dan met mooiere graphics.

Heeft iemand trouwens de game al gespot? :+ Iemand uit mijn friendslist had de game al en nu kan ik dus ook niet meer wachten tot ik em heb. :mad:

En voor diegene die benieuwd is naar de game maar niet gaat spelen; ik ga waarschijnlijk weer nutteloos doen en een playthrough op YT zetten. :cool:

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Part 1 heb ik bijna uit maar zo te zien word dit toch weer de zelfde onzin.
    Toch maar halen en uitspelen dan,de echte fans spelen hem toch wel.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Speelt erg lekker moet ik zeggen, net even gespeeld. :+ Mja, dit is de demo niet de eindproduct denk ik.. =) Zal wel veel veranderd zijn, wat meestal wel het geval is bij een demo.
    Deze wil ik dan ook erg graag spelen, werkt allemaal goed met de toverstaf schieten/ dekking zoeken.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Had je Part 1 gespeeld? Wat was je mening daarover? Dan kan ik je 'het speelt erg lekker' mening in perspectief zetten. :+

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Dulle Ja joh, ik zit ergens vast in de game. Zo'n missie bij die ruïnes, met al dat water erom heen, lukt me steeds niet om iedereen te killen. Ik vond de game zelf wel leuk, beetje avontuur enzo, maar die gevechten en missies zijn echt bloedirritant.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit stuk?
    [yt]G3Ls0pm4Kr0[/yt]

In het middenstuk + in die ruines (bij die collectible) blijven hielp me wel. Inferi kunnen daar niet omhoog komen en aangezien er maar 1 weg omhoog is kun je ook niet verrast worden door Death Eaters.
    iig niet te veel gaan ronddartelen.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat stuk! Oke, morgen maar eens uitproberen, het duurt ook zo lang he. :)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is altijd al erg geweest. ;)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er toch wel leuk uit :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nog geen reviews?

Na deze is er misschien eindelijk ruimte om een studio eens rustig een paar jaar op een HP game te laten broeden. Volgens mij leent dit IP zich uitstekend voor allerlei verschillende genres maar zijn er naast de Lego game alleen maar matige games uit gebracht door die vervelende tijdsdruk van de films.

Deel Deze Pagina