Iemand vroeg erom, dus maar deze achievement guide gemaakt. Ik ben veel te goed voor de mensen op Youtube.
Game toch gekocht, maar niet bij de FRS. Ziet er goed uit de game, maar lijkt toch behoorlijk eentonig. Spoiler Anderling scene is wel vet. Mooi stukje tegen Sneep vechten.
Game is ook eentonig. Ik snap dat ook wel als kritiekpunt, maar eigenlijk toch vreemd dat het hier vaker naar voren komt dan bij andere AAA titels. Bij Gears doe je ook grotendeels steeds hetzelfde. Call of Duty ook. Maar daar hoor je er niks van. En je hebt hier toch wel 3 verschillende dingen die je doet! Actie. 1 op 1 duels. Wegrennen van troep. Maar ondanks dat het eentonig is wordt het imo fris gehouden door de nieuwe spells die je constant krijgt. Vooral die apparate ability is leuk om mee te spelen.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/harry potter and the deathly hallows: part 2_Xbox360.html FRS is 2 euro goedkoper als je het zelf ophaalt bij de FRS dan alle andere shops
Die challenges zijn eigenlijk echt té easy. Zonder dat ik mijn best doe haal ik al Platinum en kom ik soms in de top 25 van de wereld (een keer zelfs 9e ). Kun je je voorstellen hoeveelste ik zou staan als ik wél mijn best deed. edit: Zie je, ik had niks moeten zeggen. Nu haal ik maar zilver.
Yeah. Als ik in de top 10 kan komen is er iets goed mis. Maar goed, de game is nog niet zo lang uit.. Zal ook wel daardoor komen.
Spoiler Wat een scheitstuk, de tweede keer met Anderling op die brug tegen die reus. Als die klote deatheaters nou niet zo zouden sproeien en het feit dat je nergens achter kan schuilen. Nog niet gehaald dus en twee keer vrij dichtbij. Deze game begint steeds minder te deugen.
Volgens mij deugen jou skills gewoon niet. Ik was net nog even een challenge aan het doen. Lig ik op koers voor een top 5 plek. Ga ik op het laatst af op een manier die... tsja... Ach, deze daarvoor wel nog gehaald, dus ik ben niet helemaal verdrietig. Ennn... 1000 (G)
Vind jij 10 dagen kort? De game is maar ~4 uurtjes lang. De playthrough die ik op YT heb staan is zelfs maar 3 uur en een beetje. Dus 10 dagen om de game op 100% te krijgen is niet echt te kort te noemen. De achievements zijn ook niet echt moeilijk...
Heb net deze video gezien en het is wel duidelijk, ik zal deze crap nog niet eens gratis spelen. Hij deed er 2 uur en 52 minuten over, ja sorry maar dat gaat nergens over. En dan durven ze daar ook gewoon de volle prijs voor te vragen, schande...dit is wel een zeer vermakelijke review trouwens. Na het zien van deze review en die gameplay beelden, zal ik deze game zoveel mogelijk vermijden. Harry Potter leent zich echt wel voor een goede game, ze kunnen een prima RPG maken met al die dingen uit de boeken/films...of gewoon een normale action adventure van hoge kwaliteit, maar nee hoor...no way. [yt]RGKOgJEsRWI[/yt]
Ho, en waarom is een review van die gast van meer waarde voor je dan mijn mening? Game is kort, maar niet slecht. Geen 9 waard, maar een 6/7. Absoluut geen crap. En als hij de eerste keer er nog geen 3 uur over deed heeft hij hard door de levels zitten rennen. De game is kort, maar niet zó kort als je normaal speelt. Als ik zin had kon ik een review maken waar deze game ene stuk positiever over kwam. Wat leuke actie. Positieve voice over. Hoppa opeens vond je precies dezelfde game niet meer crap. Geen idee wat hij precies zegt want ik ga echt geen 'review' van 24 minuten kijken. Wat denkt die gast wel.
Als de game maar 4 uurtjes duurt, is 10 dagen inderdaad lang. In het algemeen vind ik 10 dagen en dan 1000/1000 echt heel kort.
Ok misschien iets te snel een conclusie gemaakt,maar ik heb aardig wat gameplay videos gezien en als het echt de hele tijd dat is, tja sorry maar dat vind ik echt 3x niks. Het kan en moet zoveel meer zijn...
vind het ziezo een beetje raar , want elk harry potter spel (ziezo deel 1 2 en 3 ) was in het nederlands. in dit deel is t alleen in t engels , heb ik begrepen althans . maar goed vrij apart als je dit niet in het nederlands kan spelen terwijl je dat bij de rest wel kon .
En op de vorige pagina stond iets over Gears en COD, dat mensen daar eigenlijk nooit over zeggen hoe eentonig het is en dat klopt. De Gears games zijn wel de hele tijd hetzelfde opzich maar ze bieden wel supervette gunfights, prachtige graphics en sfeer, genoeg epische scenes en ga zo maar door. COD ben ik ook allang zat van, maar ze kunnen zo vreselijk veel meer met Harry Potter...
Ze kunnen en moeten inderdaad véél meer met HP. Ik hoop écht dat er een volgende komt waar ze wel eens hun best voor doen (aka, geen EA Bright Light meer wat aan de games werkt) Harry Potter: Years 1-7 RPG. Open world. De druk om gelijktijdig te releasen met de films is iig weg. Fingers crossed dat ze Harry nu niet verlaten, maar er nu juist extra hard tegenaan gaan.