1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Half-Blood Prince

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alle geheime plekjes ontdekken of niet Dullie!? O-)

2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    tuurlijk dat is lache:)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk. :cool:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Verdorie Dulle: De winkels zijn al bijna een uur open; heb je de game nu al of niet? Is die al verzonden of niet? Ik kan je toch wel zeggen dat je hem niet eerder binnen hebt dan anderen. Ik blijf echter trouw aan de meester en wacht tot je oordeel. :9

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik heb de game nog niet en ik heb ook nog geen verzendbevestiging gekregen. ;)

Mijn oordeel is niet belangrijk. Ik zal het hoe dan ook de hemel in prijzen. :+

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit veel meer sfeer in dit deel _O_ Zweinstein leeft nog meer dan in deel 5. Alleen is de drang tot onderzoeken ietsjes minder bij mij. Ze hadden gewoon de oude formule van het onderzoeken moeten houden... :+ Maar de minigames maken dat wel weer goed.

Edit: de camera is ook veel beter. Werkt nu tenminste normaal :emo: En harry beweegt ook een stuk soepeler.

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er een natuurlijke dag/nacht cyclus? Of heb je gewoon een paar nachtmissies, en voor de rest speel je overdag.

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik nog niet echt op gelet.. :+ Speel alleen nog maar de storyline. Wel heb ik regelmatig 's nachts rondgelopen tijdens een missie ( het schemert ook wel eens ).

Het is trouwens ook heerlijk dat hermelien en ron niet de hele tijd achter je hol aan rennen :lol:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :eek: Geen Hermelien die constant bij me loopt?

:'-(

Ik vond dat niet eens zo erg. Als ik even niks te doen had ging ik gewoon met hun spreken.
    Niet dat ze veel te zeggen hadden, maar toch. :p

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Is deze beter dan Order of the Phoenix of mis ik wat als ik alleen deze zou halen??

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Als je de boeken en/of films hebt gezien weet je wel ongeveer hoe het gaat. Als je dat niet hebt, weet je misschien niet waar het over gaat.

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, als je de boeken niet hebt gelezen zal je bar weinig van het verhaal meekrijgen.. Die extra scene die ze hebben toegevoegd in de film heb ik trouwens al gezien in de game ( nee niet de beelden van de film ) :+. Is wel een leuk iets.

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nja ik heb tot nu toe alle films gekeken, is dat ook goed? Is half-blood prince een vooruitgang ten opzichte van order of the phoenix, of is het vooral meer van hetzelfde?

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zou dan eerst de film bekijken die over 2 weekjes in de bios is en vervolgens de game kopen. ;)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Games volgen het verhaal van de films dus dat is in principe ook goed.

Qua gameplay is deze beter dan OotP, maar ik raad je gewoon aan om beide te kopen. :cool:
    Koop je er maar 1 dan denk ik dat je beter af bent met deze.

Als je het verhaal van deze nog niet kent zou ik wel doen wat Fii zegt; kijk het eerst in de bios, en koop daarna pas de game.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Oke... Nja ik zal ze dan sowieso kopen voor de Wii, daar kan ik OotP namelijk goedkoop voor krijgen :) Denk dat ik die dan eerst maar probeer...

Zit er veel verschil tussen 360/wii naast de graphics?

17. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nou ben erg benieuwd naar de game heb er een jaar op gewacht. hoop dat de game een beetje hetzelfde is als de vorige.vooral het zoeken vind ik wat de game zo leuk vind.

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Aight, ze moeten zich diep gaan schamen bij EA games :emo: Mijn broertje heeft de game in +/- 4 uur uitgespeeld.. mijn hemel wat hebben ze dat einde naar de klote geholpen :lol: Ik schat dat de levensduur zo'n 10 á 12 uur is. Dan heb je de meeste minigames ook wel uitgespeeld.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Deel 1 blijft gewoon de besten:)
    Vooral het stukje dat je 's nachts over die boekenkasten moest springen in de bieb met vilder en mvr norriks blijft gewelidg:)
    Ik moet nog steeds lachen als ik daar aan terug denk.

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje met die trol _O_ En de muntjes in goudgrijp verzamelen :x God wat heb ik dat vervloekt. Die games waren soms nog een beetje pittig.

Deel Deze Pagina