Iemand tips om in deel 5 de schaak kampioen van zwaderig te verslaan? Want hij wil nu stoppen, maar als ik dan op A druk Verlies ik??
Kun je die moviemaking spell dan ff op mij af vuren? Je hebt wel gelijk, maar ik zie ook positieve dingen die je niet in je lijst opnoemde: 1. Camera een stuk beter, als ben je gedwongen altijd een rondje te draaien. Helaas kun je nog steeds niet recht achter Harry stoppen met draaien. Verder allemaal erg prima. 2. Het is allemaal een stuk scherper, maar dat staat ook in schril contrast met de tijd die de game nodig had om uit te komen. 3. Conclusie: Die 130 miljoen dollar verlies is toch terecht of niet Dulle?
Was te weinig. Iets algemeens wat ik ook nog wil toevoegen: WAAROM wordt de taal gekozen gebasserd op je locale. WAAAAAAROMMM?!?!! De talen staan overduidelijk al op de disc, dus waarom niet net als in OotP een optie voordat je de game start om de taal te kiezen. Of gewoon in het opties menu. Banjo, Viva Pinata en zelfs Saints row doen dit ook. wtf is voor een verrotte trend?
Ok, nu eens niet zeuren, maar wat vragen. Hoe krijg je in godsnaam 'Great' bij Potions maken? Ik krijg alleen maar Good. Hoe goed het ook lijkt te gaan. Weet iemand een lijst met de benodigde scores voor 5 sterren? Er is een achievement dat je overal 5 sterren moet halen, maar ze laten alleen maar je score zien, niet je sterren De achievement 'Keen Flyer' (Played all Flying Clubs) Er is er toch maar 1? Die van Griffoendor....? Al lijkt het er op dat ik een locatie mis als ik in het puaze menu naar 'Where is' ga... Gevonden. In het hoofdmenu voordat je het spel start moet je nog 3 wedstrijden spelen... En waar zijn mijn 6 resterende crests? Het kasteel al vele malen helemaal doorgerend maar ik vind het niet. Ben er opeens niet meer zo zeker van dat dit 1000/1000 wordt. Die 5 sterren bij Potions wordt echt moeilijk Plaatjes! Spoiler Mijn Crests. Een lege plek in Where is.... Keen Flyer Badge Potions - geen sterrren... Alles gehaald, maar geen Keen Flyer...
Nee hoor. Dat ze je score laten zien ipv sterren is gewoon slecht van EA. Net zoals dat je niet wordt uitgelegd wat je moet doen voor bepaalde scores. Volgens mij hebben ze een stel apen dit spel laten maken. Die 6 crests vind ik wel. Dus mijn meeste vragen gaan over de knulligheid van EA, niet de onkunde van mij.
Dulle, wat moet je eigenlijk doen voor dat meisje onder in het trappenhuis in deel 5? Want ik moet een wachtwoord hebben, maar ik weet niet welken. Jij als HP expert moet da wel weten.
Waarom kun je dat gewoon niet veranderen in de game ben ik blij dat ik infamous uit engeland heb. Maar toch die Nederlandse stemmen zijn waardeloos. Voor de rest mis ik eigenlijk de spreuken, het zijn er maar 3 ... beetje weinig of niet?
Die vragen veel mensen me. Geen idee waarom. Ze wilt een shortcut naar de Room of Requirement? Of heb ik de verkeerde in gedachten? Ga de trap op (rechtsop dacht ik, maar ik kan me vergissen) en spreek met het eerste portret wat je tegenkomt. Hij geeft je het wachtwoord. Jij gaat terug en verteld het. edit@ Nightbinger. Ja, zijn er erg weinig. Verdorie nog minder dan in OotP. OotP is beter en leuker dan deze. 3e post van deze pagina. Zie je alles wat ik slecht vind aan deze game.
Aight ik ben al klaar met deze game, heb het helemaal gehad Levensduur was ongeveer 8 uurtjes voor mij
Yay! Ik heb hem al, voor op de playstation! Het spel is echt héél legaal *hum hum* maar wel leuk, best verslavend, je hebt het zo uit ^.^ en ik denk dat ik ook eens ga meedoen in dit gesprek xD *)
Pas op wat je over dit soort dingen zegt. Dit kan, als ik de regels goed gelezen heb, je een waarschuwing of ban opleveren. Weet je het even.
Klopt, maar dan weet die het nu in elk geval even. Als je dat doet bij post 800 ofzo is wat zonde niet.
Zal het waarschijnlijk wel ff in m'n review melden . Overigens wil ik eerst de film nog ff zien voordat ik de review maak. Vind het wel zonde dat ik tot nu toe de game 1 grote mini-game vind. Zwerkbal is gewoon on-rails door hoepels vliegen en toverdrankjes maken stelt tot nu toe ook niet zoveel voor.
Over Zwerkbal gesproken: Ook jammer hoe je iedere keer hetzelfde introstukje hebt waar je ziet hoe Harry op zijn bezem stapt. En die vreselijke sprites ook in de tribunes. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat order of the Phoenix de opvolger van deze was. Er zijn ook geen weerseffecten. Sneeuw, felle zon, regen, wind ed zijn niet aanwezig. Mijn crappy review wat ik net in elkaar heb geflanst: http://www.trueachievements.com/gamereviews.aspx?gameid=2002#c32832 Engels zal wel niet altijd kloppen, maar het is iig te begrijpen wat ik daar zeg.