1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Half-Blood Prince

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2008.

1. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag ook gehaald :) Toch altijd wel een leuke sfeer in deze games.. Hij valt me tot nu toe alles mee. Ga em even uitspelen en veel achievements pakken en dan waarschijnlijk omruilen voor Prototype. Heb em bij de Mediamarkt gehaald dus kan er 2 weken over doen :p

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Binnen twee weken kan je de 1000 zeker hebben; anders vraag je het schoolhoofd even.

P.s. Gemengde gevoelens over de film trouwens hier. Zijn een paar die vonden teveel romantiek en te weinig actie. Als het echt op romantiek aankomt, dan wil ik wel eens in view scene wat er in deel IV een keer met een koets was. Sneep strafte toen een afdeling met punten. Sloeg nergens op het boek, maar als deze nieuwe film dat heeft wil ik close-up materiaal. :9

Dubbelpost, gebeurt niet vaker dan strikt noodzakelijk als het om DulleNL gaat. ;)

@ DulleNL: Het is uit met Hermelien; ze heeft een ander die Potter schijnt te heten en in Eijsden ofzo woont. :'-(:'-(

/Mod Op zich maken we er geen punt van als het om nieuwe info, reviews, filmpjes e.d. gaat, maar in dit geval is het compleet offtopic. Dus ik heb je berichten even samengevoegd. ~Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2009
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat ik geen Potter heet dan. :mad: Waar woont die drol, dan breng ik hem een bezoekje!

En waar blijft die XBW review? :+ Ben benieuwd wat Nightbringer er van vond

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nightbringer heeft gewacht tot de film uit was, dan is hij het spel gaan spelen en de review gaan schrijven. Verschijnt binnenkort op de site. ;) Kan je wel al zeggen dat hij niet zo heel positief was. :+

5. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is Harry Potter en de halfbloed prins bij Media Markt dan?

6. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    dat kan je gwn met een paar klikjes vinden he;) maar hij's 60,-

7. jennifer 1990NL

jennifer 1990NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liefdesdrank

Hoi allemaal,

Bij de toverdrankclub heb ik alle toverdranken op 5 sterren.
    Op 1 na, namelijk: de liefdesdrank, deze staat onderaan een pagina.
    Ik kan de drank ook helemaal niet aanklikken of wat dan ook.
    Weten jullie hoe je deze kan krijgen?

Groetjes

8. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij crest lvl 11 halen.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ DulleNL: Kun jij mij via YouTube even je filmpjes betreffende het kampioen duelleren en zwerkbal sturen? Ik kom er niet uit, helaas. Wil de game graag op de 1000 hebben, maar jij hebt nu een 2-0 voorsprong. ;)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Doe wat ik hier doe tijdens het Zwerkbal. :+
    [yt]POSqbZG1uWQ&start=92[/yt]
    Door het midden vliegen. Geen enkele ster missen.
    Er is verder niks wat ik je kan laten zien.
    Toch?

En mijn crappy filmpje voor duels:
    [yt]ajogLokcrK4[/yt]

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ DulleNL: Snap hem wel een beetje ja. Zwerkbal dus bij elke match minimaal mogelijk missen. Duelleren dus wat ik net gezien heb; maar mag je andere spreuken gebruiken dan? Meende ergens te lezen van niet.

In ieder geval zal ik het vandaag of morgen wel weer eens proberen. Hartelijk dank voor de informatie. Over dat duelleren hoef je alleen nog maar een vraag te beantwoorden: Hoe zit het dan met badges die negatief zijn; zoiets als 6x op rij opnieuw moeten proberen? ;)

12. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Wat ik deed was in de lucht gooien met Levicorpus en dan een vol geladen Stupify er op gooien.. Dan ben je zo klaar

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor Zwerkbal inderdaad zo min mogelijk missen en door het midden vliegen, anders krijg je geen Great, alleen maar een Good rating.

Voor duels moet je dus alleen de manier van in het filmpje gebruiken. Of die van Scorp.

Ik heb geen negatieve badges, ben ik te goed voor. :+ Die heb je ook niet nodig voor achievements
    Ja, dat hoor ik vaker, maar werkte bij mij niet.
    Kan het ook verkeerd gedaan hebben ofzo, dus het valt altijd te proberen. :p Is iig een stuk sneller.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat bedoelde je met dit laatste? :confused:

15. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De methode van Scorp2111

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als dat het is heb ik de game vrij snel 1000/1000 denk ik. Ga alleen ook weer overnieuw met Two Worlds. Dat laatste gaat me ook wel even bezig houden. _O_

17. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Bij mij werkte die methode prima, ook de moeilijkere tegenstanders waren zo geklaard op deze manier ;)

edit: wat ik er er nog wel even bij moet zeggen, ik raakte ze wel van dichtbij met die vol geladen Stupify. Dat zal wel verschil maken

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, een keer goed raken met levicorpus en het is zo voorbij.

Sectusempra in de film was ook vet goed gedaan. Dat bloed; echt te goed gedaan van Tom Felton.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet echt iets over de game, maar was net weer eens kijken naar de stats van mijn filmpjes. Best leuk om te zien hoe die filmpjes zich hebben weten te verspreiden naar allemaal veschillende site. Het is al gebruikt op italiaanse/braziliaanse/US/DE sites voor games en over HP in het algemeen. :p

Nee, ik heb ze niet zelf op die sites gepost

Eentje zit nu al over de 10k views.

Ach jullie hebben niks aan die info, maar het is wel even goed voor mijn ego. :+
    Mag ook wel nadat Modder al mijn tijden in ME verbrijzelt. ;)

Nu maar hopen dat sommige mensen eens leren kijken voordat ze komen beweren dat niet alle crests in de filmpjes zitten. Vermoeiende figuren zijn dat

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Tip die jij nog niet weet denk ik:

Zet de naam van een succesvolle gamefilmpjes poster, buiten jouw om, eens in het begin van de labels.

Check mijn profiel Yellow13NL op www.youtube.com maar eens voor voorbeelden. Het is ten goede van je filmpjes DulleNL. ;):)

Deel Deze Pagina