1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Half-Blood Prince

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Is van de southpark film, ongeveer een dag nadat de vier de terrance en philip movie hebben gezien. Ze zitten dan bij Mr Garrison in de klas en dan gaat het los. Maar wat vond je ervan voor een eerste keer? ;):9

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Add daar nog even een duidelijk gps systeem in, die voetjes uit deel 5 waren gewoon niet te volgen in de donkere gangen.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet te volgen? Ik vond het juist prima. GPS systeem heb ik niet nodig. De game staat bij mij ook gewoon op de 1000, ook al heeft Dullie Snullie geholpen. Nee, ik vind dat ze iets vergelijkbaars of hetzelfde moeten doen, maar dan duidelijker te zien. ;):9

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aangezien het nog niet zeker is of ie komt maak ik nog geen apart topic, maar het is zeker een heel interessant gerucht!

(ze hebben btw dus goed naar me geluisterd. :+)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou die zou ik dan wel kopen denk ik. Er zijn dan zat side-acitivities ook te verzinnen denk ik. Alleen de normale quest zou ik zo niet kunnen bedenken, aangezien er niet 100000 voldemorts zijn om verslagen te worden. En in welke tijd zet je het?

Speciaal voor Dulle die nog niet wist hoe HP7 afloopt:

Na of voor de dood van Voldemort?

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ahem... Denken we aan de spoilers? O-) ;)

7. Shizzel

Shizzel Guest

Op welke manier :+?

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Doh alsof niet iedereen die harry potter games speelt Harry Potter 7 al heeft gelezen. Maar ik zal het even aanpassen.

Hahaha Shizzel je moet niet overal bij doordenken ;):+

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de zekerheid gewoon even op spoilers letten.
    Je hebt 4 groepen mensen:
    Gamerts
    Lezers
    Filmkijkerts
    Combinatie van bovenstaande.

De gamerts en filmkijkerts hebben het boek dus nog niet gelezen. :9
    Is niet erg hoor, dat deed ik ook. :+

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ga denk ik even met jullie meedoen, lijkt me wel weer eens tof om een HP game te spelen.

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dit deel nog groter en mooier wordt dan deel 5 met de moeilijkheid van het eerst deel ( mijn hemel wat heb ik die missies in goudgrijp zitten vervloeken :D )

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Crucio!!! Als je denkt dat ik dit niet zie onder mijn invisibility mantel. ;):b: Je bent eigenlijks net als een gozer op Hattrick, mede Fries, die is gewoon mijn aartsrivaal waar er wel een wederzijds respect is. Ik lach me rot om je Dullie Snullie. ;):lol:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    EA Russia Releases New HBP Video Game Photo, Possible Release Date in August?

Thanks to Owl Post for alerting us that the EA, the makers of the Harry Potter video games, have updated their Russian site with a new photo of Harry and Professor Dumbledore from the upcoming game of Harry Potter and the Half-Blood Prince. Also, the site (written in Russian) suggests that the video game may be released on August 21, 2008. However, as readers will recall, during the formal announcement of the forthcoming game, EA indicated the new HBP video game would become available in November, in conjunction with the release of the film on November 21, 2008. If you are interested in previous Harry Potter video games, be sure to check out the EA Harry Potter mini-website here via this link.

Augustus zou mooi zijn!

Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  14. Futile

Futile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou inderdaad mooi zijn, Order of the Phoenix heb ik vaak (uit)gespeeld, maar een nieuw deel is meer dan welkom!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Augustus zal het helaas niet worden.
    EA heeft inmiddels dit gerucht ontkrachtigd; de game komt gewoon in november uit

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een preview/first look/impressie van Kotaku
    Het gaat over de Wii versie, maar ik plaats het toch even hier. Het is tenminste iets.
    En misschien is iemand hier van plan om de Wii versie te kopen?
    I Beat Harry Potter's Executive Producer In A Wand Duel
    Okay, so I like Harry Potter. I checked out the Wii version of EA's upcoming Harry Potter And The Half-Blood Prince, slated to drop alongside the film, mainly because I was interested in seeing what kind of magic wand a Wii remote made.

I had it demoed for me by executive producer Jonathan Bunney and producer Justin Manning, and it came down to a fight.

Actually, the first part of the demo let me try out the potion-mixing minigame; you've got a bubbling cauldron and a desk full of ingredients like little vials, bottles, leeches and caterpillars, and symbol-based instructions for each step of the potion-making scroll up in a little wheel to the screen's right. A potion-making sim was a first for me, and I exploded the thing a few times, but it was mostly pretty fun, especially when you can tilt the Wii remote to spill a beaker's contents into the cauldron and then make a stirring motion to whirl it up until the color changes. It's all timed and ranks your precision, which was pretty fun.

Then, Bunney and I went at it with a Wii remote wand duel. He was playing Draco Malfoy and I was Harry. We faced off at either end of a long room, and you hold up the Wii remote to charge your wand for a powerful attack (leaving you undefended), or simply shake the remote in your opponent's direction to fire off a series of quick bursts.

You use the Nunchuk to move side to side, and swinging both Wii remote and Nunchuk across your body causes you to produce a deflection shield that can send your opponent's projectiles right back at him. Shaking both produces a special attack that can knock your opponent down or stun him.
    I refuse to believe that Mr. Bunney politely allowed me to win, and instead, I'll tell anyone who will listen that I beat the game's EP in a wand duel.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dulle heeft er weer zin an. :D Ik ga deze weer kopen als ie wat goedkoper is geworden net als de vorige. Ik vond het zeker een vermakelijk spel, maar niet voor 60 euro. :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jazeker. :D

En dan nu een concrete releasedate:
    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]UK RELEASE: 14-Nov-2008 (Upcoming) | NORDIC RELEASE: 13-Nov-2008 (Upcoming) | US RELEASE: 11-Nov-2008 (Upcoming)[/FONT]

Ik heb niks officieels van EA gehoord, maar dit zal niet voor niks op tothegame.com staan.
    Had ik toch gelijk toen ik gokte dat het een week voor (of na) de film zou uitkomen.
    Ik kan alleen de post niet meer vinden waar ik die voorspelling heb gedaan. :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de eventuele Belgen onder ons:
    Je kop in een game + gratis dagje Londen...:b:

Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777

Deel Deze Pagina