Madden en Tiger Woods zijn toch ook regiovrij? En van EA. Maar ik zal idd maar niet al te veel hopen. Teleurstelling wordt anders te groot. (trouwens maar €25.99 op de PS3, en dat terwijl de PS3 games meestal paar euro's duurder zijn. ...€20 voor de 360 versie? )
Klopt, Madden en Tiger Woods zijn nu wel regiovrij. Maar ja, denk dat niemand op dit moment het met zekerheid weet. Als Mercenaries 2 wel regiovrij zal zijn, dan kan je al wat meer hopen dat Harry ook regiovrij zal zijn.
Tsja, ik vind het wel vreemd dat het zo lang duurt voordat ze eens van zich laten horen. Als ie echt nog gewoon in november uitkomt kunnen ze toch ook gewoon dat even melden?
meestal zijn de website van de publishers ook erg traag...t nieuws verspreid zich gwn over de gamewebsites waar iedereen kijkt
Ik zal ook EA vervloeken als ze de game uitstellen. Door het uitstellen van de film zou EA dus ten opzichte van diezelfde film een winst kunnen boeken als ze hem gewoon op de oude datum uitgeven. Dat die film voor het geld 8 maanden word uitgesteld kan ik al niet begrijpen, maar daarom hoeft de game dat ook niet perse te worden. Je zou ook zomaar kunnen profiteren van het feit dat de film er niet is. Zoiets heet Sinterklaas en Kerstman en voordeel ten opzichte van de film. Mensen willen het toch zien. Zucht, na de afgelopen weken heb ik er zelfs minder vertrouwen in gekregen. Ik blijf een schietgebedje doen. :b:
Nieuws | 8 september 2008 - Electronic Arts stelt Harry Potter and the Halfblood Prince uit naar de zomer van 2009. Tot voor kort zou de game nog november dit jaar uitkomen, maar Warner Bros verschoof het uitkomen van de gelijknamige film naar de zomer van volgend jaar omdat het zomerseizoen lucratiever is, en daardoor gebeurt hetzelfde met de game. Bron: xboxonly *zucht* was eigenlijk wel te voorspellen
@ Zeepsop: Bericht gestuurd. Ik weet al hoe die gaat reageren, dus bereid je voor op Puppet Pals and Wizards Swears. : @ Fardo: Ga ik niet doen, ben redelijk tot bedaren gekomen. Maar als die game en film straks wel zuigen verklaar ik WB en EA de oorlog en dan zijn Hermelien en Ginny nog niet jarig.
ahh daar waren ze vandaag gepost en aangezien ik deze game niet in gaten hou denk ik post maar hoor vanzelf wel
Graphics zijn nou niet bepaald top, maar who cares. Ik ga em toch kopen. edit: Hmm, zat er nu een dag/nacht cyclus in? Iemand die dat uit zijn hoofd weet? Ik heb op dit moment geen zin om dit topic uit te pluizen. En ik hoop ook dat ze wat dynamischere belichting gebruiken. Zal de sfeer 100% ten goede komen.
@ DulleNL: Stuur eens een haatmail richting EA. Of poeslief aankijken of we de game in december mogen hebben?
Hoe graag ik de game ook zou willen spelen; ik denk dat ik daar toch maar van af zie. December is al duur genoeg. Januari! Dat is nou een goede tijd om deze game te releasen. Ik denk dat EA dat wel voor mij zal doen. Ik zeg gewoon dat het DulleNL van XBW is. Dat is al genoeg
Jaja de achievements: Zijn er in totaal 43. http://www.xbox360achievements.org/game/harry-potter-and-the-half-blood-prince/achievements/ Wowa heb eerder harrypotternieuws ontdekt dan dulle *) Crests zijn toch 'wapens'? ( van die logodingen bijv. die van griffoendor ) Heb er wel zin in
Ah, f*ck, daar gaat mijn reputatie. ff de achievements checken, hopelijk zijn ze een beetje leuk. edit: niet slecht, redelijk gevarieerd ook. Quidditch achievements, potions, ontdekkingen, verhaal enz. Nice.