Wii trailer. [yt]CEj0Fs41Els[/yt] Denk die blije kindjes en de Wii-motes weg en je hebt een trailer voor de 360. Nog 2 weken...
Zijn er dan mensen die dit niet zouden willen spelen? iig al lekker veel mensen die HP (willen) spelen.
Nou deel 1, 2 en 3 vond ik leuk, deel 4 viel me vies tegen om eerlijk te zijn, en 5 vond ik wel weer leuk dus ik ga 6 ook wel kopen
Yeahh Harry Potter Heb deel 1 helemaal kapot gespeeld op een krakkemikkige computer. Dat stuk met Vilder in de bieb was nog best moeilijk (als klein kindje van een jaar of 7). Mooie herinneringen. Ik ga hem denk ik wel kopen
Het mooiste uit het laatste deel vond ik echt het gevecht in het ministerie, aan het einde. Kreeg echt het gevoel in de film te zitten, grafisch even niet denken dus.
Oooh begin er niet over man! Ook met die drankjes wissel ding op 't eind. Op 't puntje van m'n stoel om bij te houden waar dat takke ding naar toe schoof
[ign]14248952&downloadURL=http://wiimovies.ign.com/wii/video/article/996/996176/harrypotter_trl_makingof_61809_flvlowwide.flv[/ign] En ondanks dat ik het allemaal al ken heb ik het toch afgezet vanwege spoilers.
Inderdaad, en dat je in goudgrijp muntjes moest verzamelen met dat mijnwagentje Was trouwens wel leuk dat je op de wegisweg kon lopen en ook een paar winkeltjes in kon gaan
Wat ik in deel 7 niet wil is het einde; ben der echt chagrijnig van geworden zoals de meesten wel weten. Hoop ook dat we eens wat meer met geld kunnen doen. Harry had toch een fortuin geerfd? Ik wil het kunnen uitgeven. Ziet in eens een Harry Potter Free Roaming RPG wel zitten. Geef dus maar aan BioWare EA!
Dat zou prachtig zijn, maar ik denk niet dat het ooit zo ver komt. Daar beschermt JK Rowling de HP licentie te veel voor. En sorry, maar ik denk toch echt dat ze het einde in deel 7 gaan stoppen.
Hu? Muntjes verzamelen? Die vliegles was trouwens wel geniaal, mijn broer en ik vechten om elkaars tijd te verbeteren en door alle ringen te vliegen Ook als je naar dat ene raam vloog, kon je een kaart krijgen
Mooie muziek! Maar verder heeft Harry Potter mij nooit aangesproken. Zal wel door hoofdpersonage komen............. Hoe niet-cool kan een hoofdpersonage zijn. Altijd beetje gevoel dat Harry Potter, Lord of the Rings voor kleine kinderen is..