1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind dat voor jou erg moeilijk te zeggen. Ik ben een HP fan, dus ik zal deze game al snel meer credit geven dan iemand die dat niet is.

Je moet de verhaallijn van het boek volgen (handig als je die gelezen hebt, want dan is alles wel iets duidelijker). Voor het grootste gedeelte ben je bezig met het verzamelen van de DA/SVP (SVP = Strijders van Perkamentus > DA = Dumbledores Army)

En voor de rest moet je dingen in het kasteel zien te ontdekken + een paar minigames

Bekijk de GT review maar, dan krijg je een betere indruk van hoe het spel in elkaar steekt :):

[gt]20948[/gt]

Ik persoonlijk kan al niet meer wachten op het volgende deel :D

Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, dat heeft wel voor wat opheldering gezorgd, maar ik denk dat ik hem toch maar voorbij laat gaan,

ik ben niet echt een die-hard fan, vind de films leuk om te kijken, maar that's it, en deze game haalt het niveau niet van de films imo, zoals alle games gabaseerd op films

eigenlijk wel jammer dat ik het geduld niet heb om aan de boeken te beginnen:p

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is mss geen BioShock, maar dit is wel een van de beste filmgames ooit :) (hoewel het geen filmgame is, maar een boekgame :9)

Dan moet je em maar eens kopen als ie in de budgetbakken ligt :cool:

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hoe krijg je honderd procent in Griffoendors slaapkamer? ik heb 90% en heb al alles geprobeerd.

5. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    joo gasten..., ik zit met een dilemma opgescheept.

Ik wil voor de verjaardag van mijn 6-jarige broertje een 360-game voor hem halen. Het moet een verrassing worden dus ik kan hem niet vragen wat hij wil hebben. Ik twijfel tussen Shrek the Third en Harry Potter 5 (P.S. Ik als 16-jarige gamer moet hem ook spelen:))

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal een dezer dagen weer een Video Walkthrough maken. :9

Lees reviews, speel de demo's. En kies voor Harry Potter :+

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Shrek is verreweg de meest slechtste filmgame die ik ooit gespeeld heb. Ik zou direct voor HP gaan, die ongewtwijfeld ook betere Nederlandse stemmen heeft dan Shrek als Shrek ook Nederlandse stemmen heeft.

@ DulleNL Gisteren 3 achievements gehaald DulleNL Level 12, Dat van die Pleinen met die lichtgevende shit. Ik moet nog 270 GC tot ik op de 1000 zit en ik heb er best wel veel moeite voor moeten doen om zover te komen. Ik vind nog altijd de lessen van die 3 leraren en de gob en exploding snapes/stones kampioenen het moeilijkst van allemaal, zelfs op easy. Dat is gewoon schijt door de lame besturing. Ik denk ook dat het komt omdat je bij die lessen geen tijdmeter hebt terwijl die wel moet lopen. Ik zweer je, als jij me door die lessen weet te krijgen en die gobstone shit dan ben je ook mijn held in deze game. ;):)

8. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister en vandaag een aantal achievements gehaald en nu eindelijk 1000 g-score, heb wel 2 keer in hard uit moeten spelen, omdat waarschijnlijk de eerste keer niet op hard bleek te staan

9. cheeky

cheeky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej !
    ik heb een probleeem !
    ik zit al 2 weken te klote met harry potter ik heb hem op de psp
    maar ik moet nu die pratende waterspugers vinden en ik heb er 4 ! en ik had al opgezocht waar de 5e moest zijn maar ik kan hem niet vinden hij staat niet bij daan zelf of moet ik dan nog wat speciaals doen ? of is dat een fout in mijn spel ! please kan iemand me helpen ik word gek!
    alvast bedankt :D

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Harry Potter: OotP Gargoyle Locations
    [yt]sl1w0FisuHE[/yt]

Helpt dit misschien?

Ik denk toch echt niet dat ik je daarmee kan helpen. Gewoon zo snel mogelijk uitvoeren wat die leraren zeggen.
    Ik neem aan dat wel duidelijk is wát je moet doen? Als dat zo is kan ik je idd niet verder helpen. Gewoon vaak proberen.

Bij Gobstones moet je er niet voor zorgen dat jij zo dicht mogelijk bij de rand (of wat dan ook) komt te liggen, maar gewoon de ballen van de tegenstander wegstoten. :)
    Op die manier heb ik nog nooit verloren :D

//edit: Damn, helemaal vergeten een filmpje te maken van de Gryffindor Common Room. :eek:
    BioShock leid me te veel af :+

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bij het in elkaar zetten van het filmpje raakte ik een beetje de draad van wat ik nou ook alweer had gedaan (laatste stukkie), maar ik hoop dat ie helpt. :)

Harry Potter: OotP Gryffindor Common Room walkthrough
    [yt]5vpBrdByXCQ[/yt]

Ik moet sowieso die filmpjes niet meer zo vroeg op de dag maken. Op sommige plekken voer ik ook nog spreuken uit die niet nodig zijn :+

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga vanavond beginnen met harry potter ben benieuwd :D

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe! :D

Harry Potter: OotP Hagrid's Hut walkthrough
    [yt]MS2-TCTNsRY[/yt]

Verzamelpost

//edit: Ik zal ze ook in de startpost zetten.

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  15. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed DulleNL ! petje af :cool:

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    zeer netjes! ik had liever gehad dat je deze filmpjes had gemaakt toen ik de game nog had :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb je hem nog niet op de 1000 net als ik? ;):9

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jij hebt 730..

Niet patsen met iets wat je niet hebt he ;)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Oeps, dat is wel heel dom. Waarschijnlijk een vergeetspreuk gebruikt op mezelf. Ik moest natuurlijk DulleNL zeggen. Kan je niet eens een video maken hoe ik door die lessen heen moet komen en die exploding snap shit?

Ik heb nu btw 3 gobstonekampioenen verslagen: Die op de Paved C, Entrance C en nog eentje. Zijn er niet meer, want ik heb die achievement nog niet? ;):9

20. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze allemaal 3x verslaan en dan achterin de hoek van paved courtyard de hogwarts champion

Deel Deze Pagina