Kun je mij ook vertellen hoe ik neville kan redden op hard van die smerige zwadderaars? Ik moet mijn toverstok op ze richten van die Hermelien , maar niks lijkt te gebeuren? En als je toch bezig bent en DulleNL als docent hier weer eens te laat isL: Op wat voor manier is HP 5 moeilijk op Hard?
Is toch weer in het begin van het spel/verhaal? Je moet je toverstok gewoon op hun richten door RB ingedrukt te houden. Das alles Wel een beetje respect he De tegenstanders zullen wel wat meer tegenstand bieden. Het is niet zo dat de geheimen in het kasteel opeens ergens anders liggen.
Als jij nu iets eerder had geantwoord, dan had ik nu niet mijn excuses aan DulleNL hoeven aanbieden. Sorry DulleNL, ik trek alvast 10 punten af van Griffoendor.
*filmpje Harry Potter: OotP Boathouse Walkthrough [yt]S6iCIp5E0BM[/yt] Morgen komen er nog meer. De batterijen van de camera zijn leeg //edit: Hier is de Gametrailers versie: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/102214.html Bij mij blijft ie hangen op 1.11. Kan iemand even bevestigen dat bij jullie ook zo is, want dan zal ik em ff opnieuw moeten uploaden.
Kan iemand mij vertellen welke spreuken precies ik moet gebruiken om die defence cup spell achievement te krijgen? Dus in de richting van zoiets: 1. Reducto 2. ... Enz. Ik snap er niet zoveel van, en ik verlies iedere keer van die twee vetgemeste Krabbenhasses en Gorgel.
1. Protego 2. Expelliarmus 3. Stupefy 4. Rictusempra 5. Petrificus Totalus 6. Levicorpus In willekeurige volgorde uiteraard
Ik post het ook maar hier voor de mensen die niet weten dat er ook een algemeen HP topic bestaat Cover van de NL edite van deel 7 Heb je deel 7 al in het engels gelezen: houd je mond erover. Ik heb mezelf trouwens ook maar tot Director bekroond op YouTube Heb ik wel verdiend na 12 walkthroughs
Uiteindelijk gelukt zonder deze post. Nog even en dan heb ik de verhaallijn ook uitgespeeld. Ik sta dan net als jij op 1000/1000 GC van deze game. Knap van mij hé? Edit: Cover vind ik niet de mooiste, dat was deel 6. Ik had eigenlijks wel weer op een spoiler gehoopt zoals met deel 6 en deel 5 en deel 4. De rest viel allemaal wel mee. Mooiste covers vind ik deel 6, 7, 5. In die volgorde.
mwoah, beter dan de engelse maar nog steeds niet echt mooi. En ik heb de engelse al gelezen, wel leuk.
Ik heb het spel gekregen op mijn verjaardag, ben er super blij mee. Alleen nu zit ik vast.. Ik heb maar 1 vraag: Waar de hell vind je de 'afdeling' Toverdranken in die bibliotheek? (Ik heb nederlandse versie ) Ik kan wel wat hulp gebruiken, mijn enige missie is nu namelijk nog het huiswerk voor Sneep. En als ik die kat zo bekijk gaat het volgens mij over.. Euhm.. Een draak.. en.. Water..
Helemaal linksachterin de bibliotheek. Dan moet je een boek uit de lege () boekenkast pakken (X) Je kan trouwens ook gewoon Engels selecteren als je het spel opstart
Dat van dat Engels weet ik, helemeel achterin de bieb of de 'verboden afdeling' (Waar je trouwens zo binnen kan lopen, verboden my ass) ?
Ik mag me nu ook afgestuurd Zweinstein student noemen. Sinds gisteren HP 5 op 1000/1000 GC. Ik voeg me bij het clubje excentriekelingen zoals DulleNL.