Weet jij ook wanneer we ons diploma van DulleNL krijgen? Ik heb nog niks gezien en begin haast te denken dat hij van Zwadderich is?
Paar mensen hadden me verzocht om dit filmpje te maken, en aangezien ik niet de beroerdste ben... >> Harry Potter: OotP Feeding the Thestrals [yt]OVmvABpJv1o[/yt]
Door jou vraag (en een paar verzoekjes op YouTube) ook hier maar een Walkthrough van gemaakt. Snape's Mini Quest Walkthrough [yt]NjTu3cU22KA[/yt] En waarom geven jullie nooit een 'Awesome' rating aan mijn filmpjes? Ik zie wel dat ze door jullie bekeken worden, dus een rating geven is toch een kleine moeite?
Hallo allen, Mijn vriendin zit vast met HP. Ze moet een boek hebben over "Magische brouwsels en drankjes" Dit boek moet in de bieb liggen maar ze kan het niet vinden. Ze zeggen dan dat het boek op de planken van de toverdanken ligt. Iemand een idee?
Hallo allen, Mijn vriendin zit vast met HP. Ze moet een boek hebben over "Magische brouwsels en drankjes" Dit boek moet in de bieb liggen maar ze kan het niet vinden. Ze zeggen dan dat het boek op de planken van de toverdanken ligt. Iemand een idee?
Is dat het boek wat je voor voor Sneep moet halen? (ik speel in het Engels...) Zo ja, dan staat het filmpje in 1 post boven je //edit: Er zijn maar 27 gamers in NL die HP op 1000/1000 hebben
Tuurlijk is dat het. Ik keer net weer even naar zijn post, en toen zag ik drankjes staan. Hij moet dus naar Sneep toe. Je moet naar Sneep toen en een beschrijving ervan is al gepost.
Haha, Sorry. Ik moet iets verder kijken dan mijn neus lang is. Het filmpje stond boven mijn post Bedankt, het is al gelukt!
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?g=254&c=19&p=1 Je hoeft dus ook niet geregistreerd te staan op die site voordat je gamerscore wordt meegeteld, dus die cijfers zullen wel kloppen
Is mij al een tijdje geleden om gevraagd, maar Halo had me ff afgeleid Harry Potter: OotP Viaduct + Viaduct Entrance [yt]rrAIdwfxB1s[/yt]
Watte, dankzij guides die ik vond op het internet, ergens op ene YouTube. Nee geintje, dankzij jou meneer DulleNL. Je moet echter niet vergeten dat ik het uiteindelijk zelf gedaan heb, en niet jij die achter mijn Xbox 360 zat ofzo. Ik ben er na dit bericht ook best trots op. Waar op welke site kan ik zien hoeveelste ik ben op de 1000, en kan ik dat ook met andere spellen zien?
Tuurlijk heb ik alles gedaan. Zag je me dan niet op je kamer Hp spelen? Tijd voor een bril jongen enne... www.mygamercard.net voor de leaderboards
Die site zuigt echt zwaar, ik krijg allemaal bugs op mijn beeldscherm. Ik zie overal een één staan waar mijn exacte positie had moeten staan en ik kan nog steeds niet fatsoenlijk inloggen zonder allemaal rare codes in beeld te krijgen. Morgen nog maar ff kijken, maar vind het een rare site.