Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    En gelukkig wel. Wat moet je in vredesnaam met een MP in HP? Ik moet er niet aan denken. Ik zou btw wel eens een mod willen voor deze game. Denkt heel sinister. ;)O-)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    HP MP zou nog best leuk kunnen worden. :9
    Moet je dan eigenlijk een MMORPG van maken. De speelwereld is dan Zweinstein + Zweinsveld

Met een beetje creativiteit is daar best iets leuks van te maken :)

3. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik geen Nederlander meer, maar amerikaan weet iemand hoe dit kan?

4. Miss-Psycho

Miss-Psycho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle luidsprekers kapot gemaakt en moerassen getoverd maar nu weet ik niet wat ik verder moet doen. Ze blijven maar zeggen dat ik in de MAP moet kijken naar de DA member maar er staat niks meer in.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De vetgedrukte heb jij al gedaan:

De niet vetgedrukte moet je dus nog :)

6. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game de moeite waard eens te huren ofzo. Lees wel wat Potterboeken en kijk de films ook maar buiten deeltje 1(wat eerlijk gezegd nog meeviel) op pc, er nog nooit een game van gespeeld.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Huren? Kopen die handel! :D

Maar in alle eerlijkheid: Misschien ben ik niet de juiste persoon om hier antwoord op te geven.
    Ik ben lichtelijk een Potter fan, dus helemaal objectief ben ik mss niet

Kijk deze review maar eens, en beoordeel dan of je de game wilt hebben :b:

[gt]20947[/gt]

8. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ziet er nog nice uit. Ben geen die-hard maar lees wel alle boeken en bekijk de films. Zoals gezegd, enkel deeltje een gespeeld op pc, misschien zou deze een vervolg kunnen zijn. Misschien eerst goedkoop deeltje 4(is deze goed??), zodat ik het verhaal van weer kan herlezen, ben het ietwat vergeten.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb deel 4 zelf maar heel kort gespeeld, dus daar zou ik geen zinnig woord over kunnen zeggen.

[gt]8458[/gt]

10. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er een eentje haal zal het wel de nieuwste zijn, eerst nog ff de film kijken en dan misschien eens gaan zien. 4 ziet er niet echt goed uit, je komt geen prof tegen of medeleerlingen, lack spel..

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Om de lijst volledig te houden plaats ik hier ook ff de latste Walkthrough die ik gemaakt heb:

Harry Potter: OotP: Retrieving CC's camera
    [yt]8L6jg1ENSng[/yt]

Is opzich niet echt een moeilijke, maar als iemand me vraagt om ff een filmpje te maken doe ik niet moeilijk :9

12. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik kick deze thread maar ff omhoog :9 ik heb hem nu bijna een weekje en ik vind het echt een vermakelijk spelletje:) weet iemand waar ik dat boek van sneep kan vinden in de bibliotheek?? echt vaag hij moet daar ergens liggen maar ik heb echt overal gekeken volgens mij:confused:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In de startpost staat dit filmpje :9:

[yt]NjTu3cU22KA[/yt]

:b:

14. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    oh sorry daar heb ik niet naar gekeken..:9
    toch bedankt voor je snelle reactie_O_

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    @ DulleNL: Ik zie iedere keer wel een achievement pop-up in jouw filmpjes, maar waar blijft de achievement walktrough en hoe de Fak doe je dat in vredesnaam met die filmpjes? ;)8)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een achievement popup in mijn filmpjes? Waar? 8)
    En hoe doe ik wat met die filmpjes? :9

En een achievement walkthrough is de moeite niet waard meer om te doen. Daar is de game al te lang voor uit (al krijg ik nog wel regelmatig verzoekjes om nog wat filmpjes te maken... :9).
    En eigenlijk zijn de filmpjes die ik al heb gemaakt een soort achievement walkthrough. Je moet immers al die dingen in de filmpjes doen om de achievements te halen ;)

enz enz.

Maar ik denk dat het wel goed is geweest nu. Alle moeilijkste kamers / opdrachten heb ik nu wel gehad.
    Misschien maak ik wel weer filmpjes als Halfblood Prince uit is :cool: (en hopelijk tegen die tijd met een betere camera / capture card)

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Morgen heb ik wss Harry Putthead binnen! :) Als ik vast zit zal ik wel ff je filmpjes bekijken, Dulle. :)

18. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb inmiddels mijn 3e Harry Potter disc. Ik had hem eerst gekocht toen de game net uit was. Maar bij de 1e disc kreeg ik gelijk een melding dat mijn xbox de game niet kon lezen deze mocht ik toen omruilen voor een ander exemplaar maar die gaf na een paar keer spelen ook ineens een melding dat hij hem niet kon lezen. Ik heb toen een tegoed bon gekregen. Intussen heb ik een nieuwe xbox en ik heb toen nogmaals deze game gekocht en hij leek het goed te doen. Maar ik heb hem nu een maand en soms geeft hij ook een melding dat hij hem niet kan lezen. Dan moet ik de game eruit halen en opnieuw erin doen en dan start hij wel op.

Zijn er nog meer mensen die soms een melding krijgen dat hij hem niet kan lezen?

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb dat nog nooit gehad, en dit is ook de eerste keer dat ik dit hoor :eek:

Gewoon pech denk ik?

20. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja maar die derde disc geeft dezelfde fout op mijn nieuwe 360. Dit vind ik wel vreemd

Deel Deze Pagina