hehe tot nu toe vind ik de game nog niet super,is hij snel uit te spelen ? zou hem eind van week uit moeten hebben voor mafia 2
Hij is wel redelijk snel uit te spelen, maar als je kans wil maken op 1000/1000 voor die tijd kun je beter op Hard beginnen. Zo snel mogelijk dingen ontdekken met je toverstaf en alle wedstrijden winnen. Lessen pas doen als je level 12 ofzo bent, dan kun je ze meestal in een keer halen. Lessen doen op level 3 is imo nutteloos, want dan haal je nooit een O. 1000/1000 in een week is zeker te doen, maar je moet op Hard wel ff doorbijten. Hard is niet zo heel moeilijk hoor, dus dat scheelt.
Maar weer eens verder opgepakt. Jezus, tyfus, klere kutzooi wat is die laatste gobstone kampioen toch kuttenmoeilijk. Ze maakt geen fout en ik kom er zo echt niet door. In dit soort gevallen bid ik haast om een instant win cheat code.
Je bent niet de enige. Game heb ik nu echt gehad. Misschien heb ik het al eens een keer 1000/1000 gehad, maar dat doe ik nu niet weer. Dikke schijt zooi dit spel en nu zit straks EA de nieuwste HP ook nog te vervuilen met Kinect achievements.
Vind dat ook maar een rare keuze,ik ga kinect wel halen maar toch. Ga deze game gewoon uitspelen de sp dan snap gewoon niet dat ze dat zelf niet merken met die camera echt vreselijk.