1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Aan de mensen die hem al hebben, hoe is het spel nou? Goed, matig, slecht? De vorige HP games vond ik(of waren)niet super, is deze dat wel?
    En hoe lang heb je er plezier van? Heb je het zo uitgespeeld of valt dat wel mee?

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  2. toorn222

toorn222 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door toorn222 Bekijk bericht
    Ok... ik zit dus vast in de game PLEASE HELP.

Ik zit onder het cloak mantel, ga dan naar het botenhuis toe, waar de tweeling staan en pak dan een pakje van de kade en dan verder weet ik niet waar ik naar toe moet.......
    Okay en waarom post je dan gisteren dit?
    Vandaag 18:19

Daar kan ik eerlijk over zijn een vriend van mij heeft een .... niet originele versie, en hij zat daar dus vast.

Ciao

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik zou ook graag willen weten hoe deze game nou is.

Qua graphics? Wat voor game is het eigenlijk? Het is third person, dat weet ik,maar zijn er puzzels om op te lossen? Wat moet je allemaal doen? Ik dacht dat de game meer voor de kids was.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had gehoopt HP vandaag te kunnen spelen, maar de MM had em niet, en de Bart Smit had em wel, maar voor 64.95. Dan wacht ik nog liever een dagje of 2 (of 1 dagje met geluk)

5. GJV6000

GJV6000 Guest

Dan moet je naar het kantoor van Umbridge daar ligt een flesje die je moet meenemen. (kantoor is verweer tegen de zwarte kunsten). Ik hoop dat ik jullie verder heb kunnen helpen.

6. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    He kan iemand mij vertellen hoe het spel is??? Speelt het lekker en krijg je het Harry Potter gevoel?? En hoe zijn de grapihcs?????????:9

7. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    En hoe zit het met de stemmen? Zag in de winkel dat het Nederlands was, kun je dit ook veranderen in het engels?? Vindt nederlands namelijk niet cool!

8. GJV6000

GJV6000 Guest

Ik krijg van de game zeker het Harry Potter gevoel met dit spel heb je echt het gevoel dat Hogwarts groot is. De grapihcs vallen mij niet tegen het is natuurlijk geen Gears of War.

Ik heb de Amerikaanse versie op de PS3 en die heeft alleen maar engels(das vrij logisch).

9. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Het is dus wel een aanrader? Twijfel namelijk of ik het spel moet gaan halen of niet! IK vind goede graphics belangrijk en het moet een leuke sfeer hebben! Het spel lijkt me wel de juiste sfeer hebben! Twijfel Twijfel!?!?!?!?!:confused:

10. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het spel vandaag gehaald bij Intertoys. De sfeer is zeker goed, echt de harry potter films sfeer met aardige graphics en zeer goede muziek. De personages lijken goed op de personages uit de film, maar echte next-gen graphics moet je niet verwachten. Ik ben qua missies nog maar net bezig met de game, maar dat is leuk, maar niet super. Als je geen echte harry potter fa nbent vind je dit denk ik geen supergame, anders is de game zeker vermakelijke en leuk te noemen. Maar daarover kan ik nog niet echt oordelen, omdat ik het spel nog maar net heb, dus beschouw dit meer als een eerste indruk.

Leuk is dat je het verhaal uit de boeken en films volgt, alhoewel je daar vrij snel doorheen geloodst wordt. Je verjaagd wat Dementors in een tunneltje, leert wat spreuken van Sirius in het huis van de Orde, afgewisseld met wat krantenberichten over famous Harry Potter en dan ga je naar Zweinstein, waarmee je meteen je eerste achievement haalt. Leuk is dat je ondanks dat je geen Wii Remote of PS3 Sixaxis hebt je toch een soort van vormpje moet maken met je rechter stick om een toverspreuk uit te voeren. De toverspreuken zijn onderverdeeld in "gewone" spreuken en duelleer spreuken. Je moet bijvoorbeeld eerst met je rechterstick omhoog, dan naar rechts, naar links en weer naar rechts en hoppa, de tafels zweven door de lucht.

De stemmen zijn in het Engels en goed geacteerd, maar wanneer Harry ingaat tegen Omber die weer een van haar gemene acties levert, geeft dat niet hetzelfde gevoel van onrecht als in het boek. Dat komt ook omdat je niet echt in het verhaal meegezogen wordt. Hiermee wordt weer duidelijk dat je echt de boeken gelezen moet hebben om deze game te kunnen volgen, want anders ontbreekt het grotendeels aan een verhaal.

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  11. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Leuk reviewtje, Denk toch dat ik hem ga halen! Gewoon een spel om lekker relax te spelen. Ik heb bij de free record shop gekeken en daar zag ik hem staan, alleen op de achterkant stond: Handleiding,text en audio in het nederlands! Kan ik het wel gewoon veranderen in het engels, want in het nederlands lijkt me het een stuk minder leuk!:eek:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Moet je dat zo instellen, of is dat automatisch al zo?
    Bij Viva Piñata moest je namelijk eerst een instelling veranderen op je 360 voordat de stemmen in het engels waren.

13. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn xbox gewoon op nederlands staan.
    En ik kreeg in harry potter een menutje daar kon ik engels kiezen.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Beters :)

Daar kunnen die Piñata's nog wat van leren :+

15. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    en stealth hoe vindt jij de game???????

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is de game heel erg makkelijk (omdat al die games vooral voor de kiddos bedoelt waren,althans, van wat ik ervan gehoord heb) ?

WAT doe je precies in die game? Het volgt dus het verhaal van de film, das erg tof,maar wat doe je? Puzzels en vooral magic gebruiken ?

17. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog geen tijd gehad om hem uitvoerig te spelen, ik heb hem nog maar 10 min. gespeeld.
    Maar van wat ik gezien heb lijkt het me wel een aardige game, en dat zeg ik als geen Extreme potter fan. :+

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bij mij waren de stemmen standaard in het Engels, en ik heb ook de Nederlandse versie van de game, je kan dan ook nog ondertiteling instellen.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    64e voor dit game vindt ik toch veel.Maar ik ben dan ook geen potter fan

20. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ja ik vind 64 euro ook wat veel!!! Maar als hij een goede potter sfeer heeft en je kunt veel dingen doen, dan wil ik het er wel voor uitgeven! Dit is volgens mij een lekkere game om te spelen, en je kunt vrij rondlopen op hogwarts! Heb hem nog niet gehaald, maar ga morgen naar MM als hij daar is en iets goedkoper dan 64 euro ga ik hem wel halen denk ik! Hebben nog meer mensen dit spel al, en wat vinden jullie ervan! :emo:

Deel Deze Pagina