1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

  1. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    weet iemand toevallig al of hij te koop is bij de MM?
     
  2. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Ja ik ben vanmorgen nog bij de MM Zwolle geweest en daar lag hij.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind 60 - 70 euro eigenlijk zoiezo veel te duur voor een game, zou hoogstend 40 -50 euro moeten kosten. Maar als ik een game graag wil spelen en ik heb er het geld voor dan koop ik m wel voor die prijs.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het er niet voor geven omdat ik geen van fan ben van de reeks.Maar misschien voor 30e wil ik het wel is proberen
     
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Is er nog iemand die het spel heeft en er wat over wil vertellen, hoe zijn de graphics en hoe speelt het??:cool:
     
  6. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Ik heb net de story line uitgespeeld.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Doe je snel, echter ik denk dat de mensen hier maar weinig aan je post hebben. Vertel eens wat je van de game vond: verhaal, gameplay, graphics, geluid, houdbaarheid etc
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lijkt me wel leuk, maar nog niet. Pas als ze in de budgetbakken komen. De Harry Potter games zijn altijd gewoon leuk en lekker simpel. Ook wel leuk dat je altijd van die collectables hebt.
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er iets in van Splitscreen, co-op? en ja, Vertel eens wat je van de game vond: verhaal, gameplay, graphics, geluid, houdbaarheid etc
     
  10. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Nee er zit geen splitscreen of co-op in. Ik vond de game leuk maar mischien een beetje kort ik heb over de story-line zo'n 7 uur gedaan. Maar na de story is er nog genoeg te doen in Hogwarts. Gamplay vond ik goed alleen had ik soms wat problemen met de camera. Eindelijk word de echte film muziek gebruikt wat in de voorgaande spellen niet het geval was.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game sinds vrijdag, en ik ben er helemaal verslaafd aan _O_
    Jammer dat er relatief weinig dingen te doen zijn in het kasteel, maar goed ik kan er ook al gewoon uren rondlopen :D

    Ze hadden er trouwens wel wat meer aandacht aan kunnen besteden dat het verhaal iets beter te begrijpen zou zijn voor niet lezers van het boek.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit game snel uit anders huur ik hem eens ?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het leek snel, maar ik speelde dan wel meerdere uren per dag :+
    Je kan na het verhaal (of tijdens, of voor) ook rondlopen in Hogwarts en dingen gaan verkennen, daarmee krijg je Discovery Points, en kun je achievements verdienen

    Volgens IGN duurt het verhaal 10-15 uur:

    http://xbox360.ign.com/articles/799/799867p1.html
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    10 tot 15 uur das wel mooi.Een 7.6 dat is wel een mooie score van IGN
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is meestal zo als je net een nieuw spel hebt. Naar mijn mening is een spel pas echt een topper als je hem na maanden nog steeds speelt. Bij mij zijn dat bijvoorbeeld Virtua Tennis, Dead Or Alive 4 en Gears of War. Forza 2 zal ook wel in dat lijstje komen. Harry Potter lijkt me meer een spel dat je een paar dagen helemaal kapot speelt. Je speelt hem uit en dat was het dan wel. Het lijkt me ook best een leuke titel, maar 60 euro lijkt me wat veel voor dit spel
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie me dit spel over een paar maanden ook nog wel spelen (mss minder intensief dan nu, maar toch)
    Ik heb er nu al meer uren in gestoken dan bij bv. Forza 2. Ook GoW speelde ik minder toen ik em pas had.
    Maar je bent een HP fan, of je bent het niet ;) En aangezien ik het wel ben, zie ik me over een paar maanden nog steeds deze game spelen, als is het alleen maar om doelloos rond te zwerven en van de sfeer te genieten. :)
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben geen Harry Potter fan, maar het spelletje lijkt me best aardig. De films ook. Groot gelijk dat je het spel koopt als je een HP fan bent. Voor filmgames zijn ze heel behoorlijk als ik de reviews lees. Jammer dat dit soort spellen niet gelijk voor 3 tientjes in de winkels ligt
     
  18. basovich

    basovich Guest

    heb het spel nu ook maar vind de besturing echt irritant:confused:..het went wel maargoed had wel iets beter gekunt. de objectives zijn ook wel leuk maar had een paar vraagjes:

    - Ik heb nou zo'n lege kamer gevonden om te 'oefenen' en nou heb ik zo'n hele lijst met mensen die mee willen doen. moet ik die nu allemaal gaan inlichten??
    - En kun je ook zwerkbal spelen?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1. Ja :9
    2. Nee :'-( Echt jammer, omdat het wel een grote rol in het boek speelt.

    Waarom is de besturing irritant? Het enige wat ik zou willen op dat gebied is meer controle over de camera. Normaal is dat geen probleem, maar als je op zoek bent naar die laatste secrets zou het wel fijn zijn als je meer controle had.

    Maar de besturing opzich vind ik geen probleem.

    //edit: Zou trouwens wel leuk zijn als er een nieuwe Zwerkbal game zou uitkomen :D
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  20. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Zwerkbal spel was echt te bagger, ik had het binnen 4/6 uur uitgespeeld.
    Waardeloos als je het mij vraagt.
     

Deel Deze Pagina