Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou zo niet kunnen zeggen welke er allemaal zijn (horen die thestrals niet ook bij Flying Creatures? :confused:). Ik weet alleen maar weer waar ze zitten als ik het opnieuw zou spelen (ik moet dus het scherm voor me hebben denk ik, maar dat ga ik nu dus niet doen :9)

Maar...volgens een walkthrough zijn er 3 locaties voor die krengen:
    Stone Bridge: When walking on the bridge you will pass next to a bird and theres a second on the other side of the bridge Flying Creatures
    Suspension Bridge: Go down the side of the bridge and you will see bats Flying Creatures
    Owlery: On the left of the Owlery staircase there are 3 birds and a bag. Using
    Wingardium Leviosa on the bag and feed a fruit to all 3 birds, 2 on the
    rock ledge and 1 on the podium at the end. Also go near the one on the
    podium to find another Flying Creature

Ik dacht toch echt dat die Thestrals ook als flying creatures telden :+

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Demo gespeeld ben niet onder de indruk voor 30,- wel leuke game.

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hey als je op de pc speelt moet je hier even kijken of je pc het wel aan kan:
    http://www.srtest.com/referrer/srtest

Mijn PC kan hem wel aan en die is zwaar verneukt :thumbs:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik moet voorlopig die Sneep mini quest nog, en die flying dingen voor Daan Thomas. Kan iemand mij bij deze twee dingen helpen? Ik weet niet precies wat ik moet doen?

5. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    yep volgens die website kan mijn PC hem gewoon draaien:confused:

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat je videokaart bepaalde shader models of dergelijken mist die wel nodig zijn voor het spel.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als iemand mij hier nog mee kan helpen? Dat werkstuk voor Sneep heb ik inmiddels gedaan, nu die pratende dingen voor Daan Thomas nog? Ik snap geen ruk van die Engelse vertaling. Dus kan iemand mij daarbij helpen?

Btw: Die lessen van Flitwick, Sprout en Snape zijn moeilijk zeg. ;):mad:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat Engels is geen vertaling, het is de originele taal. Nederlands zou een vertaling zijn ;)
    En zo moeilijk is het toch niet? :eek:

Maar je bent dus opzoek naar die Gargoyles?

Dean Thomas
    Task: Find 5 Talking Gargoyles
    Locations of the Gargoyles:

1. Going up the stairs to Defenses Against the Dark Arts classroom.
    2. One in the Transfiguration courtyard right were Dean is standing
    3. In the Paved Courtyard, up the stairs
    4. On the stone pathway to the Viaduct
    5. On the fourth floor. Go up the stairs to the left of the portrait. You
    will find it through the door on the left. Run all the way to the end
    of the balcony to find it.

Hermione will tell you when you when you are near a statue. Return
    to Dean when you have found all five, and he will go to the Room of
    Requirements.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt man. Ik zal wel wat spreuken proberen op die locaties, dan vind ik ze vanzelf alle vijf wel. Als Daan Thomas naar die kamer is, dan heb ik er weer 100 GC bij. Hij is de laatste die ik nog moet.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom spreuken? Je moet gewoon met die beesten/standbeelden praten.
    (X ;))

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zit nu op 570 GC met HP 5. Ik heb net Loena haar vermiste spullen terug gebracht. Toch heb ik nog een paar kleine vraagjes:

1. Wat moet ik nu doen, nadat ik de verhaallijn klaar heb en Loena haar spullen terugheeft?

2. Zijn er meer mensen die zo'n moeite hebben met die lessen van Sneep, Stronk & die Flitwick? En hoe moet ik die lessen halen met een O om die achievement te krijgen?

3. Is Hard ook echt hard of niet?

4. Kan ik nu nog wel al die discovery points halen nu ik de verhaallijn af heb?

5. LAATSTE!!! Ik ben nu dus klaar met de verhaallijn. Maar als ik hem op Hard wil spelen, moet ik dan ook helemaal overnieuw met alles te ontdekken en verzamelen voor die laatste achievements, of is er een andere manier?

Het viel mij al op, toen ik de Kamer van Hoge Nood inging, na het uitspelen van de verhaallijn, dat op het bord maar 4 mensen van de SVP stonden aangekruisd? Harry, Ron, Hermelien en Marcel. Klopt dit, of niet?

Alvast bedankt voor de moeite!

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Secrets gaan ontdekken, 'O's halen in de lessen. Rondslenteren door het kasteel

Wat vind je er zo moeilijk aan? Het gaat hier dus niet om het huiswerk wat je moet inleveren, maar de examens die je hierna kunt afleggen.
    Alleen die van Charms moest ik ff een paar keer opnieuw doen
    Ik vond van niet, maar ja ik ben dan ook wel erg goed :+

Ja :)
    Als je die achievement voor Hard wilt halen moet je ff opnieuw gaan spelen :)
    Als je al die andere achievements wilt halen (die waar discovery points zijn betrokken), kun je gewoon verder gaan met je huidige savegame.

Ja dat klopt. :b:

Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb inderdaad moeite om dit O's te halen in die tests die je moet doen voor die leraren. Soms heb ik het idee dat de controller niet meewerkt. En om tijd te beparen druk ik de game op pauze om even concentratie te krijgen voor de juiste spreuk, maar zelfs dat lijkt niet altijd te helpen. Of het nu ligt aan mij, de game, ik weet het niet. Ik krijg lang niet altijd één, twee drie direct de spreuk uitgesproken. En ik zie nergens een tijdbalkje lopen, één die bijvoorbeeld zegt wanneer je een O of iets slechters hebt. Zijn het alleen Sprout, Flitwick en Snape waar je zo'n tijdstest moet doen? Ik snap die van Flitwick wel, maar die is best lastig door de gameplay en besturing. Die van Snape snap ik totaal niet, want ik daar dus niet wat ik moet doen. En die van Sprout komt puur op tijd aan. Ik kan nergens een tijdbalkje zien? Wat moet ik doen bij al die tests om toch een O te krijgen? Dat lijkt mij persoonlijk de moeilijkste achievement.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tja...Ik kan je daar denk ik toch moeilijk voor zeggen wat je moet doen... Gewoon doen wat er wordt aangegeven, en dat zo snel mogelijk en met zo min mogelijk fouten.

Veel anders is er denk ik niet over te zeggen. :eek:

Oefenen, oefenen en oefenen :cool:

15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb em binnen 2 dagen kunnen uitspelen.. ik vond het best tof voor een hp game.. het was weer s wat anders.. heb em bij de MM kunnen omruilen voor Call Of Juarez en kreeg nog 5 euro terug ook ;) 2 spellen gespeeld voor 55 euro!

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was net eens aan het rondkijken in de Leaderboards voor deze game, en toen viel me op dat er een Gamerpic voor deze game zou zijn :eek:
    Is die te downloaden op de Marketplace, of krijg je die gratis als je de game hebt?

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Is te downloaden op Marketplace, als een Picture Pack, d8 wel dat ie geld kostte.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    1 plaatje zal toch wel niet meer dan 50 punten kosten :9 (is alles wat ik nog heb)
    Hoewel... het is een game van EA :eek:

Strakjes maar ff kijken dan :)

19. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je in vredesnaam dat boek kunt vinden voor de essay van prof. Sneep.
    En met die portretten - er hangt er 1 in het trappenhuis (man met rood gewaad) en die zegt dat je eerst de 3 hoofden ofzo moet hebben. goed die heb ik dan en vervolgens ga je naar dat portret (die je normaal gesproken naar de gang bij de bieb zou brengen) en die zegt dan dat je t wachtwoord moet vragen aan de herderin op de overloop van de 2de verdieping maar WAAR zit dat schilderij nou precies????????? iemand?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Helemaal achteraan in de Library (links achter dacht ik). Daar is een boekenkast zonder boeken, als het goed is ligt ie daar.

Ze zit bij de trappen in de buurt van Herbology.

ff een uitgebreidere beschrijving:

Deel Deze Pagina