Harry Potter teaser trailer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door shumi, 22 nov 2003.

1. shumi

shumi Guest

hier kan je de nieuwe harry potter teaser trailer van deel 3 bekijken. Maar wat ik vreemd vond is dat de film op 4 juni uitkomt en ik dacht in februari, best kut. maar voor de rest word het wel een dope film. je kan ook eens hier kijken alleen snap ik de bedoeling daarvan niet. En kan iemand mij vertellen of er een nieuwe acteur voor malfidus is, want daar lijkt het wel op. Veel plezier met de trailer, en mazzel *)

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Harry Snotter is tegenwoordig ook al Wanksta?? 8)

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    en dat boeit mij wat.. maja.. wel leuk om te horen door Harry Potthead fans!

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vaag, het is eerder een kerstfilm, ze hadden hem dan beter eind 2004 uit kunnen brengen :{

5. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Malfoy is nog steeds dezelfde acteur, maar door zijn andere haarstijl en het ouder worden ziet ie er wel anders uit ja...

Ik had ergens gelezen dat deze film wat donkerder en volwassener werd, omdat ze min of meer mee willen groeien met het lezerspubliek. Ben benieuwd!

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hm ik denk dat ze daar weinig aan kunnen veranderen. Ik vraag me af of er nog heel veel mensen helemaal into Harry Potter zijn.

Normaal zou ik verwachten dat de film rond december zou komen, net zoals Lord of the Rings. Ik snap ook niet dat ze bij Amazon, lotr2 special bij Harry Potter 2 zetten van: dit is voordelig. |:-

Maar goed...Misschien wel leuk om de film eens te zien...Maar niet te vergelijken met lotr natuurlijk. :)

7. shumi

shumi Guest

nee lotr is tuurlijk veel beter maar het is net wat captain vaims zegt, de eerste film was heel saai en kinderachtig, de tweede al stukken beter, en deze wordt wat meer 'creepy'. ik bedoel, die dementors zien er wel scary uit, dat wordt niet meer zo'n film voor kinderen van 5 jaar. Maarja, harry wordt zelf ook ouder dus de films zullen ook wel steeds volwassener worden

8. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha de dementors eng, jij vindt tegenwoordig elke film eng hans... dus ik denk niet dat je zenuwen deze film aankunnen

9. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    harry potter oftewel het Lord of the Rings voor de kleintjes.

Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  10. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Lotr voor kleintjes?
    No way!!!

Deel Deze Pagina