Wie kent het niet inmiddels? Het online voetbalmanagerspelletje dat uit Lund in Zweden komt. Het spel vierde 30 Augustus dit jaar zijn 7e verjaardag, en als gebruikelijk komen er dan een aantal nieuwe features. Dat is voor zowel mensen die betalen als niet betalen verschillend. Er zijn features voor iedereen en voor mensen die voor het besproken HT Supporter hebben betaald. Dit zijn extra mogelijkheden voor iemand die ervoor wil betalen. Verder kun je ook een eigen webpagina maken voor je club, met allerhande statistieken over je team en de goals die door je spelers zijn gemaakt. Je kunt nieuws plaatsen en er is een gastenboek aanwezig.
Misschien dat jullie eens een keer tijd hebben om de site van Hattrick eens goed bij langs te gaan, en alles eens rustig te kunnen lezen. Het spelletje is behoorlijk diepgaand en zeker vermakelijk. Je moet alleen door de eerste tijd heenbijten waardoor je later verslaafd aan Hattrick kunt worden. Hier de link van enkele sites:
www.hattrick.org
http://www.databased.at/hattrick/index.asp (Deze site is alleen voor hattrickgebruikers. Site voor handige tips en menuutjes die je kunnen helpen bij stadionuitbreiding en dergelijke.)
www.ht-arena.com
Verder zou ik graag jullie belevenissen en ervaringen willen horen in deze derde ''Ultimate Bullshit Forum Topic.'' Misschien dat jullie je divisie en je teamnaam willen opgeven zodat we eens een keer een vriendschappelijk duel kunnen spelen. Misschien komt er ooit weleens een toernooitje georganiseerd door P2G members. Dat is natuurlijk niet voor P2G!
Aanstaande zondag is het weer competitieavond, allemaal veel succes!
P.s. Ik ben nieuw hier. Ik wil me ook van tijd tot tijd meer gaan inzetten op het forum. Maar momenteel ben ik nog druk bezig op het forum van www.spam.nl Ik heb nu zelf een X Box, vandaar dat ik me hier ook heb aangemeld. Maar dit is even ter informatie over mij. Verder wil ik het graag bij de topic houden.
/Mod Ik zie dat je hier een url naar je site heb gegeven, dat is hier verboden, als je wilt adverteren kan je een email sturen naar: adverteren@xboxworld.nl.
Voor meer informatie gelieve de FAQ te lezen. - Volkoren
Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2004