1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hauppauge HD PVR

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door -Ultimate, 17 jan 2012.

  1. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hellooo,

    Ik denk dat de meesten van jullie wel weten wat een HD PVR is (een ding om mee te recorden..) en zo een zou ik er dus graag een willen kopen. Nou verkoopt iemand een HD PVR en daar heb ik dus zekere intresse in maar hij zegt dat hij geen 'code' erbij heeft om alles te activeren..
    Weet iemand iets af van zoon HD PVR code?
    Of waar ik een code zou kunnen vinden zou ook welkom zijn.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Er zit geen activatiecode bij de PVR. Je vriend bedoeld waarschijnlijk de serialnumber van het programma waarmee hij opneemt. De PVR komt namelijk zonder software.
     
  3. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oké, is die serialcode ergens tevinden op internet of is hij uniek?
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je begrijpt het denk ik niet helemaal. Er is geen serial nummer nodig om de HD PVR te gebruiken. Je kunt hem gewoon meteen gebruiken. Echter heb je een programma nodig om daadwerkelijk op te kunnen nemen. Ik gebruikte bijvoorbeeld EyeTV voor Mac. Voor Windows weet ik niet zeker welk programma je nodig hebt. Maar Google weet dat wel. Ook zie ik dat je bepaalde drivers moet installeren.

    http://www.hauppauge.com/site/support/support_hdpvr.html

    Ik lees net dat er tegenwoordig een programma bij gegeven wordt namelijk Arcsoft TME

    Hiervoor heb je dus een serial number nodig. Als het goed is kun je degene die bij het apparaat is gegeven gewoon gebruiken en anders Hauppauge zelf even benaderen dat je hem kwijt bent.
     
  5. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is hij heeft juist die code niet, altans dat zei hij tegen mij.
    Dus als ik hem koop zou ik er eigenlijk gewoon niks mee kunnen of ik moet Hauppauge zelf gaan benaderen?
     
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben hier een apart topic over. Klik
     

Deel Deze Pagina