Moet er nog aan beginnen, als ik al zin krijg om dat te gaan zien. Hoe dicht staat die serie bij de werkelijke mediawereld en het beeld achter de schermen??? Overigens is Picard S3 ook wel aan te raden. Kun je prima volgen zonder de 1e twee seizoenen gezien te hebben. Nog vier afleveringen en dan zou ik aan de serie kunnen beginnen.
How the fuck should I know hahaha. Je kan trouwens prima in seizoen vier beginnen en dan seizoen twee kijken. Eerste seizoen zou ik voor het laatst bewaren
Sterker nog. Na a.s. maandag is het weer klaar voor nu. Gister pas seizoen 1 afgerond. Moest s1 wel echt even inkomen maar nu wel lekker hoor.
Series finale van Succession was echt goed gelukkig. Na GoT ben ik bij HBO shows toch wat huiverig geworden maar was hier imo gelukkig totaal niet het geval
Succesion is het imo. Maar Beef ram je er in een weekje wel doorheen, dus dan zal ik die eerst ff checken denk ik. Wel de moeite zeker.
Ooit begonnen aan Barry maar na 2 afleveringen afgehaakt. Als ik het hier zo lees is het toch wel de moeite waard om het nog een keer te gaan proberen?
… misschien moet je even langs je huisarts wanneer één ruk zo lang duurt … Hebben ze pilletjes voor tegenwoordig.
Ja einde van Succession kon gewoon niet beter. Misschien ietwat voorspelbaar daarom maar Jezus dit seizoen was tering nice. Sowieso eerst dit afkijken en dan Beer. Heb nu The Bear afgekeken ook leuk tussendoortje.