50% is wel chill idd. Ik had eerder verwacht dat ze die abo's mettertijd zouden aanvullen met meer premium abovorm (qua aanbod of pixels ofzo), daarmee het bestaande abonnement degraderend.
Is er ergens een overzicht te vinden van het complete aanbod? Keek gisteren op de site maar daar stond niet veel qua info. Staat er veel op qua oudere series? Animatie?
Verder ken je alle bekende series en films wel denk ik. Curb your enthusiasm is er nog wel een die wat minder bekend is denk ik. Is echt geniaal vind ik. Leftovers ook, als je die niet gezien hebt. Westworld. Jezus alles is goed man. Ik weet niet wat jij wel of niet kent. Ga gewoon even kijken en vraag maar als je iets tegenkomt. Is misschien wat praktischer.
Volgde toen ik nog in de US woonde altijd His Dark Materials daar dus nu daar weer verder mee gegaan. Wil binnenkort ook even Dune kijken
Ja die mis ik ook en las dat het met rechten te maken heeft dus die zal waarschijnlijk ook niet binnenkort nog toegevoegd worden En voor het geval dat iemand een van deze series nog niet heeft gezien moet je uiteraard beginnen met The Soprano's,The Wire of Game of Thrones