1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HBO Max

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Taab, 1 feb 2022.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Als je meer comedyseries wil heb Eastbound & Down en Silicon Valley nog.
    Entourage en Ballers waren ook erg vermakelijk.

    Eigenlijk is het zoals @Taab al zegt. HBO series leveren bijna altijd wel kwaliteit.
     
    Zeepsop en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Gister ook een abbonement aangeschaft. Was net weer begonnen met Silicon Valley voor de tweede keer vorige week (paar jaar geleden ook gekeken), was net klaar met seizoen 2 dus bij seizoen 3 op HBO Max begonnen met kijken. Waar ik me gelijk enorm aan irriteerde is dat sommige series met 4% zijn versneld zodat ze 25fps zijn en beter compitabel zijn op sommige TV boxes. Schijnt alleen zo te zijn bij sommige iets oudere series, dus hoop echt dat het niet zo is bij The Wire. Daar was ik bij seizoen 4 voordat ie van Ziggo verdween. Schijnt ook zo te zijn bij HBO Nordic en dat is ook waar de series vandaan komen in Nederland dus denk niet dat dit gefixt wordt, hoop dat het niet bij te veel series is. Heb wel een VPN dus kan ook de amerikaanse HBO max kijken waar dit probleem niet is, maar kan op die manier niet gemakkelijk series op m'n TV kijken of ik moet m'n laptop met een kabel aan m'n TV hangen. Kwaliteit vond ik ook echt matig (heb het duurste abonnement), stuk slechter dan Youtube, Netflix, ZiggoGo, Videoland of Prime maar ik heb ook alleen nog maar Silicon Valley gekeken tot nu toe, en ik keek het op een PC.


    Voor de rest heb ik van HBO Game of Thrones, Curb Your Enthousiasm, Boardwalk Empire, Euphoria, Chernobyl en Barry gezien. Westworld en Sopranos moet ik nog afkijken.

    Wat aanraders van mijn kant die iets minder bekend zijn:
    Curb you enthousiasm is echt leuk, van het brein achter Seinfeld (Larry David) maar de humor is nog omgemakkelijker en platter.

    Rome is Game of Thrones 1.0. Als je van GoT houd zeker kijken. Helaas zijn er maar 2 seizoenen maar het is wel een briljante serie. Iets minder spectaculair maar net zo goed, soms zelfs beter maar je merkt wel dat het wat ouder is. Zelfs voor de tijd komt het misschien wat oudbollig over, terwijl de serie uit 2005 komt. Maar ik kon het wel enorm waarderen, ben ook normaal niet zo van fantasy (wat dit niet is maar in de vergelijking met GoT) en ik ben een beetje een history buff.

    Euphoria is echt een emotionele achtbaan met vaak geweldige cinematography, over-the-top drama, veel emotie en er word veel geneukt zoals in veel HBO series :+. Wel een van mijn favoriete series, ben er echt in gezogen. Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 nog beter. Het enige wat niet erg geloofwaardig is is dat het gaat over mensen van ongeveer 16/18 jaar maar ze zijn duidelijk begin 20, en de verhalen passen ook beter bij mensen van die leeftijd. Vind het ook geniaal geschreven, vooral aan het eind van seizoen 2 komt alles geweldig samen. Geen perfecte serie, wel wat oneffenheden en plotholes maar dat neemt de rest niet weg.

    Barry, ken niet veel series als deze. Grappig, spannend en een beetje raar. Dit zegt eigenlijk alles: 'Barry, who kills to earn a living, discovers the joy of acting while he is looking for his target. Surprisingly, he loves it so much that he is ready to leave his old life behind.".

    Silicon Valley is gewoon een erg sterke comedy serie, gaat over een stelletje nerds wat een bedrijf begint in Silicon Valley en van alle kanten proberen mensen hun succes te dwarsbomen. Een beetje nerdy maar qua tech is het niet heel erg ongeloofwaardig (soms erger ik me er aan als een serie op het gebeid van tech pure fantasie is). Leuk geschreven, leuke characters.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Deadwood. Je vergat Deadwood. Cocksucker.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    waar de fuck halen jullie al die tijd vndaan eerlijk
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wij hebben geen 2 banen.
     
    Yellow 13, Scarlett, Yerewn en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Kijk altijd een serie als ik game haha, doe geen online games meer tegenwoordig. En soms als ik aan het werk ben, ligt er aan. Als ik een lading foto's moet doorspitten, selectie moet maken, bewerken of een animatie maak ofzo kan er best een serie bij aan. En de series die wat meer aandacht kosten kijk ik 's avonds op de bank, misschien 2 afleveringen per week.

    Niet bekend mee, ga het checken. Zoek nog iets om met m'n ouders te kijken.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Daar is een knopje voor.


    Ik ken je ouders niet (Denk ik. Tenzij je pa een keer voor probeerde te dringen bij de Etos), maar Deadwood kan best grof/hard/ruig zijn. Ook western-genre, dus niet iedereen’s ‘ding’, maar absoluut een geweldige serie.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Veel van deze series zijn al 10 jaar oud of zo.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    is HBO toch, ja toch niet dan?
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ga stoned scooby doo kijken
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ok. Morgen uitgebreide review graag.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dit is sowieso bang for your bucks als je jaren terug de grote shows nog niet gezien hebt.

    Ook maar aangeschaft kan ik eindelijk The Wire, Deadwood en Westworld kijken.

    En Chernobyl, Band of Brothers en Entourage herzien.

    Kan weer jaartje vooruit….
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Er zaten hier vroeger toch basketball fans? Deze serie is leuk:

     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Iemand hier al Succession gezien? Heb nu de eerste 4 afleveringen gezien maar ik kan er maar moeilijk inkomen terwijl ik verder alleen maar positieve dingen heb gelezen
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Idem ben toen ook afgehaakt. Vind het eigenlijk allemaal hatelijke personages, maar dan niet op een goede manier zoals bij arrested development.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    @Garrett
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Fuck it Band of Brothers voor de zoveelste keer maar weer eens aangeslingerd.
     
    Jorrie, Hoosie en Taab vinden dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Vandaag ook laatste dag om het voor 3/4 euro te nemen.
     

Deel Deze Pagina