Wel wat ja maar niks wat in de buurt van naakt komt. Jawel maar van mama mag ik niet kijken tijdens de sex scenes.
Geen idee, heb de film niet gezien en ook nooit interesse in gehad na het zien van de trailers, maar ik weet dat de regisseur fans heeft. Is een beetje hit & miss, of die films ‘klikken’, maar het hele concept in Tenet vind ik persoonlijk nogal vergezocht, dus lijkt me een vrij vermoeiende film. Superman is okay voor een slome regenachtige middag. Meer uit 80’s nostalgie.
Tenet kijken, daarna wat hidden messages gelezen op internet en daarna nog een keer gekeken. Toch wel vet hoor. Kijk normaal amper films omdat je bij 99% je wel een beetje kan raden hoe het eindigt.
euphoria heeft al een keertje of 5 mn oogjes vochtig gemaakt. sheeesh suberb acting van zendaya wel. Spoiler sheeeeeeeeeeeesh die Spoiler intervention scene was ook echt rough.
Komende maand (1 mei) zouden er wat Japanse classics (Kurosawa, Ozu) en 2 Wong Kar-Wai films (Chungking Express, Fallen Angels) moeten verschijnen op HBO Max. Nice.
Dan zouden Batman TAS, The Flintstones, Top Cat en de klassieke WB cartoons er nu al op staan. Battle Royale (DC) zou wel een welkome toevoeging zijn, BR2 volgens mij niet.
Veel belovende originele serie, mede naar aanleiding van een documentaire over dezelfde zaak. Top cast met onder andere Colin Firth als één van de hoofdpersonages.