Jah, kijk me moeder is aan vrijkaartjes gekomen voor vandaag voor morgen en voor overmorgen ik zou die van vandaag nemen me broer die van zaterdag en die andere broer van zondag maar nu bleek het dat ik vandaag nie kon dus zou ik morgen dan maar met me broer gaan maar kan je daar kaartjes aan deur kopen jah toch >??? en hoe duur zijn ze dan aan de deur ?
je kan daar gewoon kaartjes aan de deur kopen.Die zijn als ik het goed heb € 10,95. Je kan even op de site kijken: www.hccdagen.nl
Het spijt me Orcrist ik moest het gewoon ff snel weten had nog op www.hccdagen.nl gekeken maar moest snel weg dus kon de zoekfunctie ook nie gebruiken
Was er vandaag, ben ook een tijdje bij de XBW stand geweest. Vet koel, ik had ong. een half uur het gehele plasmascherm van pioneer voor mij helemaal alleen. (hoe groot zou dat ding zijn geweest? 1,25 meter diameter?) Met PGR2 in de xbox . 0wnde uiteraard iedereen .
Doewd , ik vandaag oowk op plasmascherm gespeeld hehe, why didn't i meet ya ? maarjah, was leuk dagje op de beurs . .. ik gaat nu Poolen . Later Mensjes !