1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HCC: Xboxworld met Splinter Cell game ;-)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CyBeRDuDe, 22 nov 2002.

1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    de vraag was toch hoeveel automerken er in zaten??

@CyBeRDuDe was je ook nog bij de gamez stand geweest daar kon je transworld snowboarding spelen was ook wel een vet spel heb ik 1.5 uur lopen spelen daar8)

Laatst bewerkt: 23 nov 2002
  2. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Hi Ice,

Nee ik ging toch weg ...
    Of d8 je dat ik stiekem nog eventjes ging gamen op de x-boxen daaro ;-) Nee man niet gezien ;-) Ik had geen zin om daar nog langer rond de hangen was er al om 10:30 en ging rond 15:00 weg }:]

Greetz from me !

3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb lekker de hele tijd SC gespeelt bij de xbox stand waren er een paar xboxen met SC:9

4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Tekki!!!SPLINTER!!! Woehh morgen weer jongens..be there :cool:

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo'n xbox pet krijg, kom ik morgen weer:+

6. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Moehahaha...onze voorraad is schaars :9

7. TheOneGamer

TheOneGamer l33T

Leuk Bevonden:
    0
    OMG!!!!!

Één van die gasten daar die Splinter cell demonstreerde (zondag), kon er geen ene kont van!

:p ik moest best lachen :p
    Hij ging telkens dood :p

Zelfs ik kan het beter :D (ik heb de demo ook al een tijdje).

vraag ik: "speel de level nu eens uit zonder iemand te doden"
    Wil hij het niet ]:- Dat is dus best wel NIET l33t, iedereen roekeloos doodknallen met alleen een beetje stealth...

Ook ving ik op dat ze de volledige versie wel hadden, maar dat hij die niet wou spelen omdat hij telkens dood ging :p Hehehehe, vette lol.

Die andere gast kon het trouwens wel, die stond ook aanwijzingen te geven bij Steel Battalion (bruut spel),
    hem vond ik best 1337 hoe hij de eerste guard uitschakelde.
    (Hem achtervolgen en hem in zijn kantoortje achter zijn buro (:p) geizelde. Ik doe meestal zo'n split jump tussen die cellen en schakel het licht uit, net zo lang tot hij onder me door loopt zodat ik mezelf op hem kan laten vallen :D

Maar ik vond het 1 van de betere stands, onwijze demonstraties (brute force, Panzer dragoon orta, splinter cell, steal battalion (als enigste?) ).

Wel vond ik het kut dat ik geen Splinter Cell poster mee kreeg =( , en wat bleek toen later? Me vader had het ook gevraagd en HIJ had wel een poster meegekregen =( WAT IS DAT NOU?

Anyway, tenminste heb ik er 1 :D dus alsnog bedankt! :D}:] }:] }:]

Laatst bewerkt: 24 nov 2002
  8. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    We moesten zuiniger zijn op onze spullen omdat we nogal krap zaten bij voorraad we hebben dus op een gegeven moment pas posters weggegeven...En het gamen was zelf niet om te laten zien hoe goed je was maar om echt alle kanten van het spel te laten zien, er werd door ons meer aandacht besteed aan het tonen van de mogelijkheden van de spellen dan het laten zien hoe we vlekkeloos iets uit kunnen spelen. :)

9. TheOneGamer

TheOneGamer l33T

Leuk Bevonden:
    0

okey, dat begrijp ik...

Maar dan moet je wel verder komen dan de gevangenisgang :cool:
    Die andere gast speelde trouwens beter....Die liet te minste wel wat stealth zien. Maar ik snap nog steeds niet waarom alleen de demo (of eerste level) werd geshowed :confused:
    Of heb ik het andere gedeelte gemist ofzo?

Laatst bewerkt: 24 nov 2002
  10. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt het andere deel gemist :p

11. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

vet

damn de XBOXWORLD stand was de beste stand van gamexpo
    klein maar fijn, allemaal nieuwe games gezien. SC, tekki (SB), panzer dragoon, APEX (DAMN!!! hoe komen jullie in hemelsnaar aan die demo!) en nog een SC poster gewonnen in een mini deathrow match :D

8) 8) 8) :9

12. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jordi zat zondag alleen te Steel batalionnen, en de SplinterCEll game was super top!8)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ramon kon geen zak van Splinter Cell :+ Ik had het alleen op die TV's zonder geluid gespeeld dus ging ook listig.

Anyways, waarom kwamen de forum gasten niet ff een praatje maken? Heb wel met veel mensen gepraat maar niet van iedereen zeker of ze op het forum zaten.

14. TheOneGamer

TheOneGamer l33T

Leuk Bevonden:
    0
    Re: vet

Hier ben ik het ook mee eens, ondanks mijn vorige commentaar :p Dit was de ENIGE stand (die ik heb gezien) met steel bat. en panzer dragoon en allemaal andere vette spellen die ik wel eens in actie wou zien...

15. dT™

dT™ Guest

uhh ik geloof dat ik wat gemist heb?
    waar was et dan die HCC
    zeker helemaal in et westen daaro.
    naja volgend jaar of sow kom ik wel langs :D
    greetz

16. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die demo-cd zet me wel aan tot kopen 8) way to go xboxworld promo team :D