1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HD DVD Films

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Gauner, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er voor de 360 een HD DVD speler op de markt is en HD DVD (hopelijk) de toekomst vormt voor het thuis bekijken van films in High Definition lijkt het me interessant om een nieuw draadje aan te maken over HD DVD films in het algemeen, welke films heb je al gekocht? Waar kijk je naar uit etc. Zo'n dingen kunnen allemaal hier worden besproken..
     
  2. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk vooral uit naar:

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    Deze laatste titels is overigens een game die op een HD-DVD staat.
    Het is als het ware gewoon een animatie film maar je moet op het juiste moment op de juiste knop van je afstandbediening drukken zodat de hoofdrolspeler een actie uitvoert en zo verder in het verhaal terecht komt.

    Klik HIER voor een trailer!


    Titels die ik al bezit heb zijn de volgende:

    Digital Video Essentials
    Goodfellas
    King Kong
    Planet Earth
    Rambo: First Blood
    Terminator 2: Judgement Day (Director's Cut)
    The Chronicles of Riddick
    The Complete Matrix Trilogy
    The Departed
    The Fast & The Furious: Tokyo Drift
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Zijn jullie niet bang, dat wanneer je nu een HD DVD speler koopt met HD DVD films, je over een jaar bedrogen uitkomt, aangezien blu-ray toch sterker in opkomst is dan HD DVD. Veel uitgevers hebben al besloten geen HD DVD films meer uit te geven, en alleen nog voor de blu-ray films te gaan...

    Dan is het toch jammer van je geld een HD DVD Add-on voor je xbox 360 te kopen.
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hier is al een thread voor, zoek en gij zult vinden!

    ik heb zaterdag 300 in HD bekeken en ik vond dat het beeld beter kon af en toe.


    Ik vind het nu al meer dan waard, ik heb al een stuk of 15/20 HD dvd's en heb er totaal geen spijt van. Die blue ray titels spreken mij wel meer aan, maar daar wacht ik nog even mee aangezien die niet regio vrij zijn :mad:!!! en dus hier naar mijn mening te duur zijn om te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  5. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik kijk enorm uit naar 300, heb die film nog niet gezien maar in HD lijkt het me toch wel erg gaaf..

    Mijn collectie is nog maar klein aangezien ik hem pas 1 week heb:
    Goodfellas (geweldige maffiafilm!)
    Full Metal Jacket (kwaliteit van Stanley Kubrick is gewoon goed)
    Jarhead (matige film..)

    Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop van de HD speler, zeker als ik de films bekijk geniet ik dubbel en dwars van de hoge beeld- en geluidskwaliteit! En er zijn nog genoeg uitgevers die gewoon blijven uitgeven voor HD DVD.. toch is het wel irritant dat het aanbod (bijvoorbeeld bij MM) voor BR stukken groter is dan voor HD DVD..

    Waar kopen jullie je HD DVD's allemaal? Gewoon in de winkel of import?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  6. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Import doe ik hierzo: http://www.axelmusic.com/

    De rest doe ik hier: http://www.rodisc.nl/

    En dan Free Record shop en mediamarkt natuurlijk:thumbs:
     
  7. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het aanbod op die import site is wel gigantisch veel groter als hier in de winkels idd.. Heb je goede ervaringen met die site? En op die site staat bij elke HD DVD een regio, het is toch zo dat HD DVD regiovrij is ofniet?
     
  8. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer goede ervaring!

    Heb er al veel besteld. End ie regio is alleen om aan te geven uit welk land de HD-DVD komt maar hij is gewoon regiovrij.

    Je kunt bij die site betalen met paypal. Dan maak je simpelweg een bedrag over naar hun paypal rekening en binnen een dag of 3 staat dat geld bij hun op de site onder je account als een tegoedbon. Hiermee kan je dan je orders plaatsen.
     
  9. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed! Maar hoezo koop je 300 niet via die site dan, aangezien hij daar wel al te krijgen is.. Ik ga over 3 weken naar New York een paar dagen, ben benieuwd wat ze daar allemaal hebben wat HD DVD betreft..
    BTW wat zijn de verzendkosten op die site?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem daar bestel heb ik hem over 2 weken ofzo bij mij thuis maar ik ben toch vanaf 13 augustus t/m de 28ste op vakantie. De 29ste komt die in NL uit op HD-DVD met NL subs dus dan wacht ik wel even ;)

    P.S. Iemand al ergens gezien waar ik TMNT kan bestellen met NL subs? Hij komt op dezelfde dag als 300 uit (29 augustus) maar ik vind hem nog niet in nederlandse online shops.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er is al een thread over de HD-DVD speler voor de 360 (en dus ook over HD-DVD). We gaan dus hier verder. Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina