HD-DVD speler voor XBOX360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dea Petrus, 5 jan 2006.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    300 euro is opzich veel, maar als je het vergelijkt met de eerste blu-ray spelers die uitkomen voor 1800$ ;)

Denk dat die blu-ray techniek veel duurder is dan dat hd-dvd. Is wel duidelijk aan de prijs te zien van de eerste blue-ray en hd-dvd spelers die op de CES geshowed worden.

2. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er niet zo goed uit voor de ps3 trouwens. Sony gaf eerst aan dat de ps3 in het voorjaar zou verschijnen(zonder een regio te noemen) maar nu op hun CES website staat alleen 2006.

Gamefront.de

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    M$ grote fout gemaakt?

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo te snel uitgebracht. Ze zijn in februari 2002 begonnen met ontwikkelen. Het is nu 4 jaar later en het is nog niet uit. Te snel uitbrengen is hier niet echt van toepassing.

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 is een Blu-Ray speler en die zal rond de 450-500 euro kosten. Hoe jij dan aan 1800 dollar komt vraag ik me dan toch wel af. En als jij 300 weinig vindt (ik ga je niet vragen hoe je aan die 300 euro komt, dat bespaar ik je :9) dan zou een 360 inclusief HD-DVD 700 euro kosten. Toch best duur dan, als de HD-DVD drive alleen gebruikt wordt voor films.

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ITNL3 weet niet waar hij het over heeft ... hij denkt dat de mini-disc geflopt is :eek:

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    true

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar moet je zelf dan z'n HD-Speler aanschafen, of krijg je die dan van M$?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De stand-alone spelers gaan 300 euro kosten ... Niet de externe drive van de xbox 360 ... deze gaat waarsschijnlijk 100 a 150 euro kosten ...

@Leze .. ja dat is een extra .. dus die moet je zelf aanschaffen ... als je een HD DVD speler wilt hebben ...Microsoft gaat echt niets gratios weg geven (zeker geen 1,5 miljoen HD DVD spelers)

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Idd om m'n Xbox 360 nu al te verkopen?

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult hem niet krijgen denk ik. Dan heeft MS teveel verlies als ze nu miljoenen HD-DVD drives cadeau moeten doen. Ook is het niet noodzakelijk om er eentje op je 360 te hebben dus er is ook geen reden voor om hem gratis te doen.

12. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het is optioneel. Er komen zoals het er nu uit ziet geen HD DVD spellen dus benodigd is hij niet:) .

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me af hoe dat er uitgaat zien? Zo'n lomp ding aan je 360?

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je je 360 hiervoor willen verkopen?

15. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Ik heb het over de stand alone spelers, die nu op de CES geshowed worden en waar een prijs aan hangt. De eerste blu-ray spelers kosten rond de 1800$ en de hd-dvd spelers kosten allemaal rond de 300-700$

Besides that, de ps3 is nog lang niet uit en daar is de prijs nog steeds niet van bekend, vindt et knap dat jij dat al wel weet ;)

En die 300 euro is voor een stand alone hd-dvd speler, staat helemaal nergens dat de ad on hd-dvd speler voor de 360 dat gaat kosten ;)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er komen geen interne HD DVD spelers in de xbox 360 dus voorkopen is niet nodig ...

17. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De titel van dit topic is toch echt "HD-DVD speler voor XBOX360" dus ik begrijp ff niet waarom je opeens over stand-alone spelers gaat praten. Dat de PS3 rond de 500 euro gaat kosten is nog niet bekend nee, maar logisch redeneren brengt je tot die prijs. Als ze hoger gaan zitten zijn ze geen concurrent voor de 360 en flopt hij helemaal. En dan heb je nog een Blu-Ray speler voor ongeveer 500 euro.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Ik had het over de hd-dvd en blu-ray techniek die er achter zit, leek me duidelijk genoeg. De titel van dit topic is toch echt "HD-DVD speler voor XBOX360" dus ik begrijp ff niet waarom je het over de ps3 hebt ;)

Offtopic: als ie 500 euro gaat kosten krijg je van mij een tientje als ik ook een tientje van jou krijg als de prijs tussen de 500-750 gaan liggen van de ps3 ;)

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als z'n externe HD-Speler +/- €300 gaat kosten, kan ik net zo goed nu m'n Xbox 360 verkopen. Dan koop ik later weer het premium pakket dan ben ik goed koper uit.

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

hier maak ik dus uit op dat de PS3 zonder blue-ray speler 500 euro gaat kosten en met dus 1000 euro. Want als de bluerayspeler als 500 euro ost zit jke zeker aan de 100 euro. Tegen de tijd dat iej uitkomt kun je daar 3 premiums van kopen 8)

Deel Deze Pagina