HD-DVD speler voor XBOX360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dea Petrus, 5 jan 2006.

1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo, hoe duur zouden de games dan worden met HD-Dvd?

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    toch hoop ik nog altijd op een hd dvd waar we games gaan op kunnen spelen.

want de verschillen zijn enorm met de gewone dvd.

één nadeel vind ik de prijs waarschijnlijk. als je ziet wat de xbox360 games kosten, nu kosten ze 60 - 65 euro en das voor de gewone dvd. wat gaat dit zijn voor de hd dvd of voor de blu ray

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht dat de games ... en ik zeg "verwacht" = speculeren ... dat de games op een nieuwe medium ... lees Blu Ray of HD DVD ... 10 a 20 euro duurder gaan worden dan de huidige prijs van de xbox 360 games ... Dus terug naar de 90 euro voor een game

Dit is speculeren ... maar nieuwe techniek moet zich zelf terug verdienen ... we zien straks een indicatie als de prijs van de Blu Ray films bekend word gemaakt ... en we weten het zeker als Sony de prijs van de PS3 games vast heeft gesteld

Die HD DVD games kan je op je buik schrijven ;) .. dat heeft Bill Gates en Peter Moore al bevestigd

4. Ik koop wel een keer een nieuwe 360 als ie uitkomt met ingebouwde HD-DVD speler.
    Ze zeggen nu mischien dat die er niet komt, maar das bullshit denk ik.
    Als ze dat nu al zouden zeggen zijn ze bang dat iedereen dan gaat wachten op die versie.

Ik denk dat ie dan pas over een jaartje of 1,5 - 2 uitkomt en dat de 'Core' en de 'Premium' uitvoering ook gewoon leverbaar blijven voor de mensen die alleen willen gamen.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar je hebt het wel over 12xdvd(of hoe zeg je dat), en met blu-ray en HD dvd, kan je ook hoger gaan. Een 2xblu-ray is tragen in lezen dan dvd ja, maar een 4x blu-ray is wel al direct sneller he! En een 12xblu-ray...(maar dan moet de drive er ook op voorzien zijn zeker?)

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    @Colnage, de games kosten allen in het begin 60 tot 65 euro. Later worden deze wel weer tussen de 50 en 59 euro.

En als de premiun 500 euro had gekost kocht ik hem ook. Dan had je teminste HD-Dvd.

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah das waar want je zou verschieten hoeveel mensen een xbox of een playstation kopen enkel om dvd te zien.

en om echt te kunnen genieten van hdtv kosten die zeer veel
    die kosten rond de 4000 - 10000 euro dan heb je 1080p

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Kost de Ps2 en Xbox rond de 4000 - 10000 euro?
    Maar ik snap je niet...

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    daar bedoel ik mee wat heeft sony ermee dat ze 1080p hebben met blu ray als er maar enkele en bijna niet betaalbare hdtv maar 1080p hebben

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ''Bijna niet betaalbare HDTV maar 1080p hebben''

Nou bij mij in de woonkamer staat een HDTV met 1080p, en hij was niet zo duur z'n €900. Als je goed zoek vind je een goed en een goedkope HDTV.

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    welke tv is dat.

ik heb den 37pf9830 van philips en die hd filmpjes van op de xbox360 zien er fantastisch uit veel beter dan de gewone dvd

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens dit ding is het geen 1080p, maar als ik mij Xbox 360 op die TV aansluit geeft mij Xbox 360 hem wel aan als 1080p

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox360gaat maar tot 1080i

14. Celius

Celius Guest

Ik vind dat wel een hoge prijs, maar misschien is het het wel waard :)

15. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat dit een hele slimme actie is van Microsoft. Zij staan aan het HD-DVD kamp, en willen dus de grootste worden.
    Door de Xbox360 is er al een run ontstaan op de HD-ready schermen.
    En met deze externe speler bieden ze een klantenbestand van (volgens bill, tegen die tijd) 5 miljoen, de kans om HD-DVD te ontdekken voor 100/150 euro (volgens fardo ;)).
    Zonder de geschikte schermen heeft niemand iets aan de nieuwe generatie spelers, en die worden nu al redelijk gekocht. En als je dan kiest tussen Blu-Ray (500+ ??) en HD-DVD (100/150 ??) is de keuze snel gemaakt, lijkt me.

16. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik verwacht ook dat de prijs van de externe HD-DVD speler neerkomt op 100/150 euro. Simpelweg omdat ze bij een hogere prijs niet meer dezelfde ervaring kunnen bieden als de PS3 de consument bied, volgens de geruchten dan althans. Ik ben zelf blij met deze zet van Microsoft, omdat je, wanneer de prijs van games stijgen, met 10-20 euro gewoon veel meer gaat betalen. en daar is de console in eerste instantie voor, om te gamen, als je hem alleen koopt om een film te kijken, koop je een HD-DVD speler van 300$, ben je goedkoper uit. Nu krijg je een keuze. Nu kun je games spelen voor een prijs die meer nijgt naar de prijssituatie zoals die is/was in de current-gen consoles. (gebaseerd op de prijzen van de media markt hier in de buurt, bij winkels als dixons betaal je voor sommige games wel meer, bij media markt is de gemiddelde prijs zo'n 59 euro, al heb je PGR3, Kameo en PDZ al voor 49 euro)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor de mensen die nog hopen op een ingebouwde HD DVD speler

Bron gamespot

I rest my case

18. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    eej ik lees net op de site dat m$ met een hd dvd speler komt.
    wordt het beeld dan zoiezo mooier of is dat alleen als je een hd tv heb.

ik heb maar een normale tv (wel plat scherm ) maar geen hd dus vroeg me af of het dan zinvol is om dalijk zon ding te kopen.

ps: ik heb totaal geen last van frame drops of wat dan ook ik kan de nieuwste film vlekken loos afspelen met mijn ''normale'' tv

Deel Deze Pagina