1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HD DVD vs Blu-Ray

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door forza katwijk, 8 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ...dan laten ze zien dat ze bang zijn ... Lijkt me geen goed plan .. en als de PS3 400 euro gaat kosten ... dan is de Core nog steeds 100 euro goedkoper ... waarom zouden ze dan de prijs verlagen ... als ze de prijs verlagen... maken ze ook meer verlies ... :eek: ... dus dat gaan ze voorlopig niet doen

    De prijs van de Xbox 360 (Premium en Core) is imho goed geprijst
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje. Vast wel al vaker gevraagd maar is het nu mogelijk om met je controller de DVD Speler te bedienen?
     
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij zo zeker dat de Core 300 blijft?
     
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja*)
     
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    als de ps3 aan komt gaat denk ik de core weg
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan laten ze zien dat ze bang zijn, oo natuurlijk, ja natuurlijk, als ms de prijs verlaagd, ja duidelijk, dan kunnen ze wel inpakken, sony lacht ze uit, want ze zijn bang, whahah natuurlijk, nintendo en sony lachen zich doodt als ms de prijs verlaagd, MS zit te trillen op hun benen :eek:

    OMG, onzinnigste reden dat ik ooit heb gehoord, als jij kan zorgen dat je genoeg mensen van de ps3 afhoud door een kleine prijsverlaging zorgen die extra mensen voor een grotere userbase waardoor er dus meer spellen verkocht kunnen worden waardoor het verlies binnen een zo kort mogelijk tijdsbestek weer wordt terugverdient, althans ik dacht dat de economie zo in elkaar zat?

    Maarja, ik vind dat de 360 nog wel 50 euri goedkoper kan, helemaal omdat ik de core versie echt een lame streek vind van MS, ze leveren met de core versie naar mijn mening geen volwaardig product doordat de spelervaring wordt vermindert door bijv. laadtijden(spellen werken sneller met Harde schijf) en de niet wireless controllers, ik vond die controllers juist het innovatieve ten opzichte van de xbox, nee 50 euri goedkoper zou naar mijn mening niet meer dan rechtvaardigheid zijn!
     
  7. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat MS de prijs zal verlagen. Dit zal niet nodig zijn, omdat ze toch al redelijk goedkoop zijn ingestapt. Ik denk dat Sony een reken sommetje gaat maken. Xbox360 $ 300,- + HDDVD-speler $ 250,- = $ 550,-
    Uiteindelijk zal de PS3 $ 500,- kosten, omdat ze een korting geven van $ 50,-

    Maar goed we leven in Europa.. als de launch niet gelijk is, dan zijn de prijzen ook niet gelijk.

    Wel slim van MS om zo´n HDDVD-speler voor de launch van de PS3, op de markt te brengen. Het staat BRD in de weg en het dwingt de PS3 tot een hogere prijs.
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    maja wie zegt dat de ps3 500$ zal kosten.

    en ik vind de taktiek van microsoft niet slecht ze gaan nu resolut voor een externe hd dvd maar ik heb van bepaalde bronnen gehoord dat ze ook een blu ray zouden uitbrengen moest het niet zo goed gaan met de hd dvd
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is ook alleen maar logisch toch? Het heeft ook geen nut om nog HD-DVD uit te brengen dan. En als Blu Ray hèt formaat gaat worden, dan zouden ze gek zijn om geen externe Blu Ray speler uit te brengen, want de consument wil dat formaat af kunnen spelen.
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    awel ja maar de ps3 heeft een interne blu ray en als blu ray flopt (maar da zal wel niet gebeuren) zitten ze ermee en heeft de xbox360 een goede zaak gedaan
     
  11. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zeer oud nieuws ;) ... en ook niet helemaal waar ... Je kan zien dat Moore eigenlijk het zelfde heeft gezegd als het officiele statement ... alleen is deze iets scherper..

    Het is dus technisch mogelijk

    At this point = Op dit moment ...

    Moore zei:"Als Blu Ray een succes wordt (wat hij niet denkt) ... dan komt er een externe disk ... maar ze richten zich nu eerst op HD DVD"

    Voorlopig geen Blu Ray ... maar MS heeft geen NOOIT gezegd!
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ja ... maar dat is later weer ontkracht ... zie mijn reactie op de reactie ;)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik durf ervoor te wedden dat HD dvd ingemaakt gaat worden en er toch een externe blu-ray speler voor xbox 360 komt, we zullen zien he:9
     
  16. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het ook
     
  17. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook steeds meer mijn twijfels..
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet hoor.

    hd dvd of blu ray.
    hd dvd heeft zijn voordelen en nadelen en blu ray ook.

    maar blu ray is zeer moeilijk te programmeren zoals de cell ship, en de pijs is ook niet van de poes zeggen ze
     
  19. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er niks komt omdat consumet wil het zoveel gemakelijk en goedkoop mogelijk houden. Ik denk dat een bedrijf als microsoft heeft dat allang overwogen. Spellen komen gewoon op de dvd schijf en dat is alles. Voor de tijd dat blu-ray en HDDVD in trend zijn komt er nieuwe xbox ( 361 ). Dat den ik tenminste.
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    http://gamesfirst.com/?id=1132

    Nog een heel interresant artikel.

     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina