Ja, idd, dat is een serieus duur grap. Maarja, Zoals ik elders al eens zei, Sony wil dat de ps3 10 jaar meegaat(en ze willen dat blu-ray nog langer meegaat,als standaard disk, ze wil het voor de volgende generatie(na ps3 ) ook nog gebruiken...), dat wil niet zeggen dat de ps4 er pas binnen 10 jaar gaat zijn, maar dat wil zeggen, dat je je ps3 nog altijd in je living kan laten staan, voor films te zien(want Sony wil dat blu-ray de nieuwe standaard wordt, en dat gaat waarschijnlijk ook zo zijn), voor muziek,...
En waarschijnlijk gaat blu-ray een pak langer meegaan dan dvd. De meesten denken dat 50 GB het max is, maar dat is niet, eigelijk is 200 GB het max op een blu-ray schijf.
bron:PMC
Maar 100 is niet het max,want je kan nog eens dubbel schrijven ofzo iets, maar ik weet niet hoe dat plaatje juist in mekaar steekt.
Dus wat wilt het allemaal zeggen,dat als Sony hun ps3 gaat verkopen,waarschijnlijk per ps3, Sony 400 euro kost!!! :{ , Dus als ze hem voor 500 euro te koop zetten(zitten daar nog een paar accessoires bij,...) hebben ze niet veel winst(in het begin toch niet). Maarja, de prijs kan ook 600 euro...zijn(maar over de 600 gaan ze zeker niet gaan denk ik).
Dus een duur ding van Sony, maar je kan wel vollop van je hoge resolutie op je tv,...genieten en ...noem maar op.
Laatst bewerkt: 6 sep 2005