Ik heb bijvoorbeeld Pirates of the Caribbean 3 in WMVHD, maar die is 13GB. Dat is toch te groot voor FAT32? Kan ik ook die externe HD formateren in HFS+ (mac format) op een Windows PC?
Ah oke, gevonden. Dus daarmee de harde schijf formatteren naar HFS+ en daarmee ook de films op de schijf zetten? Thanks :b:
Heb nu avi bestanden en .srt ondertitel bestanden, heb ze dezelfde naam gegeven, met andere extensie ofcourse, maar mijn xbox pakt de ondertitel niet, klopt dat? En als ik een externe HD aanschaf, wat is dan een goeie? Eentje zonder stroomkabel aub, 60 gig is genoeg. Zat even te kijken en kwam op de Western Digital Passport Portable HD (60GB/USB2.0) Kan ik hiermee WMVHD films bekijken op me 360?
Wat ik me afvroeg is als ik een hdd formateer met macdrive naar HFS+ kan ik dan via windows xp gewoon op deze schijf films en muziek zetten ? Met ander woorden is hij net als een ntfs/fat32 schijf gewoon te lezen en schrijven in xp ? Of moet dit percee met een speciaal programma ofzo ?
macdrive gebruik je om je ext. hdd te formatteren in HFS+ maar je hebt dit zelfde progje ook nodig om deze hdd zichtbaar te krijgen op je pc met windows. verder werkt het hetzelfde.
Lees hier dat xbox360 ook .mp4 kan afspelen, als ik het probeer zegtie dat ik online moet gaan voor de codec. Nu hoorde ik het gerucht dat na de fall update er veel gebanned wordt en het daarna niet meer mogelijk is om filmbestanden te streamen vanaf ext hdd...is dat zo of kan ik "veilig" de codec ophalen...
Je wordt alleen gebanned als je xbox is omgebouwd dus je kan veilig de codec downloaden. Verder praten we daar niet over
Je kan dus wmv vanaf een dvd afspelen. Leest de 360 ook rewritables? Want dan kan ik eens gaan kijken naar een dual layer rw. edit: bestaan die dingen wel?
Hey maar niemand reageert op die kerel die zegt dat Fat32 niet groteer dan 4gb kan. Daar heeft hij wel een punt, dus hoe doen jullie dat dan als je externe fat32 schijf aansluit? Kut dat hij geen ntfs ondersteund, dan kon ik mijn 500gb er direct om aangooien.
ja via macdrive kan je hem omzetten (formatteren) zodat de xbox hem wel kan lezen. heb beide opties nu een keer geprobeerd (DVD9 en HDD) en bevalt me goed. bedankt in iedergeval voor de tips
heb nu een externe hdd en macdrive. Ik wil alleen 1 partitie (200GIG) voor macdrive gebruiken en de rest gewoon als NTSC. Echter, dit wil niet lukken met macdrive. Je moet daar de hele hdd als mac formateren... Is er een manier om toch 2 partities te krijgen?
waarom zou je dat willen? 200gb zit zo vol. koop liever een erbij die dngen kosten haast niks meer. heb net mn 2de 500 gb gekocht voor 90 euro
Hoe gaat het dan met een usb-stick..Fat32 herkent hij wel, maar als ik de usb-stick in HFS+ formateer..Ziet hij de stick niet..Iemand een oplossing