1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HD Transfer kabel?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Smok3y, 22 nov 2008.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dus er is een aparte Migratiekabel voor de 60 GB? Of begrijp ik het nou verkeerd? :+

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik nu begrijp zijn de problemen met de laatste Fall Update opgelost.

3. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks meer van 8)

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Eerlijk gezegd ook niet meer.
    Ik lees zoveel welles en nietes berichten in de verschillende internationale forums.

Als M$ zegd dat het werkt , dan twijfel ik daar niet meer aan.

5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat bedoelde je met dat bericht dat de problemen uit de Fall Update zijn opgelost?

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Veel klachten deden zich voor voor de grote update van 28 November.
    Gebruikers konden toen bij M$ een speciale cdrom aanvragen , deze ondersteunde namelijk wel de 60GB HDD.

Problemen die ik nu nog lees zijn onstaan door het niet lezen van de instructies.
    Zoals de Migratie-kabel aansluiten op de PC of vroegtijdig de kabel los trekken |:-

7. JohnG

JohnG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat las ik ook later....

Wie leest die gebruiks aanwijzingen nou? maar je hebt me ander topic dicht gegooid. lijkt me niet echt handig om 2 onderwerpen in 1 topic te behandelen?

Maar goed ik heb dat verhaal door gelezen. Ik ben er niet veel wijzer op geworden behalve dat het er niet voor bedoelt is. (wat ik al wist nu)

Ik ben bang dat ik de schijf dus kan weg filkkeren?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zou niet weten waarom. Wat heb je precies gedaan met je HDD op de PC? tenzij je echt op de HDD bezig geweest bent of hem anders geformatteerd hebt lijkt het me sterk dat hij echt onbruikbaar voor de 360 is geworden. En zelfs al zou dat het geval zijn dat lijkt me dat je dat ook wel weer terug kunt draaien.

als jij nu je 120gb aan de achterste usb poort van je 360 hangt en je doet de data migration dvd erin, welke opties krijg je dan?

9. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijgt hij wss niks, want de Xbox detecteert hem dan niet, maak ik op uit dit hele verhaal?

10. JohnG

JohnG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat nog niet getest maar dat denk ik inderdaad ook.

Wat ik gedaan heb is hem met het USB kabel aan de PC gehangen. Vervolgens naar beheren gegaan omdat hij niet te voorschijn kwam. Daar kreeg ik van windows de optie om hem een partiestijl toe te wijzen. kon kiezen MBR (master boot record) of GUID (GPT?)

Ik heb dus voor GUID gekozen stom stom stom natuurlijk achteraf maar nou wil ik dit dus terug draaien (undo eigenlijk)

Ik zat ook hier aan te denken:

http://www.pcdoctor-guide.com/wordpress/?p=4193

Zou dat helpen?

11. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is heel erg omslachtig, eigenlijk. Want dan moet je alsnog een nieuwe Harde Schijf kopen en dat dan weer helemaal installeren enzo.

Maar sluit je 120 GB eens aan op je Xbox 360 en meld hier wat er dan gebeurt.

12. JohnG

JohnG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er gebeurt niks

(als ik hem aansluit op de gewone plek niet me de kabel)

Dan is hij er gewoon niet. Zal hem nu eens met de kabel doen. zo terug.

"the attached hardrive is not a Xbox hardrive"

Hij herkend hem dus niet meer :mad:

Hij moet zijn gegevens restored hebben eigenlijk. kan dat? weet iemand dat? de laatste bewerking ongedaan maken zeg maar

Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2008
  13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Oei, dat is helemaal niet goed, inderdaad. Maar dit is een stomme fout van jezelf, want in de handleiding staat duidelijk dat je je Harde schijf niet aan je PC moet aansluiten dmv de Transfer kabel. Als jij dat wel doet, is het op eigen risico en kan MS je ook niet meer helpen ;)

EDIT: Dit staat letterlijk in het boekje:

# The Xbox 360 Hard Drive transfer cable is not a PC accessory. It is intended only for connecting the Xbox 360 20GB or Xbox 360 120GB Hard Drive to an Xbox 360 console for data transfer. Damage to your PC or other USB device could occur if you connect the transfer cable to such devices. The cable functions only when used with the supplied transfer software.

Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  14. JohnG

JohnG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik gelezen... Na dat ik hem aangesloten had. Ik dacht he USB kabel dat is handig... (aangezien netwerk verbinding niet lekker werkt...)

Maar zou dit: http://www.pcdoctor-guide.com/wordpress/?p=4193

Niet werken? Daar creeer je toch een xbox hd mee?

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt wel (is wel illegaal en mag hier niet besproken worden) maar dan moet je nog een HDD kopen, en je hebt al een HDD enzo...

Ik zou het sowieso niet doen, maar wat mij betreft mag jij het wel doen...

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik wil eerst weten wat jij gedaan hebt toen de hdd aan je pc hing om te kunnen zeggen of dat gaat werken. Met alleen eraan hangen verkloot je hem nml niet, heb net zelf om te testen een lege 20GB aan mn laptop gehangen, niets aan t handje ,wordt gewoon nog herkend door mn xbox360

edit://zie net wat je gedaan hebt, maar kun je hem dan niet gewoon terugzetten naar Master Boot record? Of is hij nu echt naar een anders bestandssysteem geformatteerd? nee toch?

ik zou de xbox helpdesk even bellen , dit moet wel ongedaan gemaakt kunnen worden, weet alleen zo 1,2,3 niet hoe. Voordat je zelf met firmware's gaat lopen klooien eerst even checken of er geen simpele oplossing is

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    ..

18. JohnG

JohnG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is niet geformatterd volgens mij. ik heb ook nog geen partitie toegekend.
    het enige wat ik gedaan heb is de partitiesijl verandert.

als ik weet wat die hoort te zijn ben ik mischien al geholpen.

zou jij dat op je laptop voor mij kunnen bekijken? (bij beheren en dan schijfbeheren)

Net Xbox support gesproken. Die weten niks en kunnen niks voor mij doen.

Terug gaan naar de winkel heeft de dame gezegt.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2008
  19. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je verteld wat je echt hebt gedaan of gewoon dat de Xbox de schijf niet meer detecteert?

Als ze een nieuwe geven in de winkel, dan heb je geluk :D

20. JohnG

JohnG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles uitgelegd. Zij zei gewoon naar de winkel gaan zeggen dat hij stuk is en dan krijg je een nieuwe.

Deel Deze Pagina