Jawel... die zijn er niet ingegraveerd *) Kijk maar is het zijn stikkertjes die je er af kan krabben Dus kan wel _0/
Denk dat er over een tijdje veel vet 'gepimpte' 360's zijn. Ik hoop dat ze ook snel reserve omhulsels voor de 360 gaan verkopen, kon je ook met de oude xbox. Dan staat de weg open om de buitenkant te airbrushen en te wisselen Hdd graveren en laten spuiten, incl bovenkant rooster 360. Pgr voorkantje erop, zijkanten laten airbrushen etc, wireless internet adapter meteen laten meespuiten etc, ledjes de kleur veranderen
Ja, kan je nagaan, zit nog te wachten tot m'n 360 maandag/dinsdag wordt geleverd Maar speel al sinds 2 dec op de 360 van een maat van me, die 1 van m'n pgr plates heeft gekregen en die binnenkort ook z'n 360 iets gaat aanpassen Moet alleen even een goeie airbrusher hebben en iemand die graveert, alleen kan je beter even wachten met airbrushen ivm eventuele kapotte 360 die je dan niet meer kan opsturen.
Tis geen arial, de L is anders, maar scheelt niet heel veel. Laat ook even weten wat het je gekost heeft en pics Ben benieuwd.
Nou ben net terug, ik kan hem 3 uur ophalen. Het was spot goedkoop: €5,- Post straks wat foto's als ik hem heb.
leuk als je hem later wil verkopen aan iemand krijgt die 'zo'n ding met iemand anders z'n gametaq erin gegrafeerd! En laat je hem dan ook groen spuiten.. En dit is ook 1 van de weinige faceplates die er nu zijn die mooi is!
waaaat wat denk je wel niet! ik verkoop me Xbox 360 nooit!! Nee Ja dat weet ik, past goed bij de witte zij kanten. en dat gronen omde RoF is ook cool als hij aan staat.