1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HDD graveren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karf, 30 dec 2005.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog even een vraagje: zou je dat metalen plaatje los kunnen krijgen wat op de HDD zit (dus waar HDD staat, en waar bij mij dus ook iKarf staat).

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer maar zou ik zeggen :) even goed kijken hoe het vast zit en waa de zwakke plekken zitten :D post anders scherpe hi res foto's kan ik ook een beetje tele modden :+

3. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als ik jou was niet het plaatje eraf halen omdat die volgens mij niet echt dik is en dus al snel een vouw in je plaatje hebt zitten.

On the other side:Wie ben ikeO-)

4. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    De mijne was al aan 1 kant een beetje los gelaten, heb het geprobeerd om het verder los te krijgen.
    Moet zeggen dat dat goed te doen is, beetje voorzichtig zijn, en gelijktijdig aan de langste kanten los maken.
    Heb hem nu zelf eraf liggen, ben nog aan het twijfelen om het toch te laten graveren.
    Erop zetten doe je daarna gewoon met patex afzo.

Het is inderdaad vrij dun, ik schat 1,5 a 2mm, dus het moet echt voorzichtig gedaan worden.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    @Kraf, heb je al foto's dat de HDD er af is?

6. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Karf dit is echt heel makkelijk... het plaatje eraf halen.. kheb het net gedaan, je moet heel voorzichtig met een mes het er een beetje vanaf wrikken... het mes als een hefboompje gebruiken...
    niet teveel kracht zetten... het metaal is zeer dun en buigt makkelijk

ik ga vandaag mijn plaatje laten graveren :) inclusief rondingen etc :)

7. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Occisor dan wil ik hier zeker een foto er van zien :)

8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vandaag ook langs brengen (misschien komen we elkaar nog wel tegen) voor die kringen :)

9. Rogue Snorer

Rogue Snorer Suffer Well

Leuk Bevonden:
    0
    Tof die gamertag op je 360 iKarf.
    Ben benieuwd hoe de ringen eruit komen te zien.

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg... mn moeder had weer het plan om het toch maar ergens anders te doen en dichter bij....|:- ben bij 2 graveer bedrijven geweest en ze zeiden allebij dat ze de letters HDD er niet af konden krijgen... en dat die kringen me een fortuin zouden kosten omdat ze die ''lijnen'' helemaal moesten gaan schrijven in auto-cat

dat van die kringen weet ik dat het in zoetermeer makkelijker kan... maar die letters HDD ... kunnen die nou echt weg of niet..? iKarf??

ik hoor het wel... ik ga hopelijk nog volgende week (als het kan) langs bij zoetermeer

/edit: is het nog gelukt het plaatje eraf te krijgen?

Deel Deze Pagina